כנסיית השכל ואיפה הילד
כנסיית השכל ואיפה הילד

שתי אגדות רוק ישראלי על במה אחת: כנסיית השכל מארחים את איפה הילד למופע מיוחד בגבעת ברנר

ביום שישי ב-21:00, יתקיים בקיבוץ גבעת ברנר מופע מיוחד של כנסיית השכל עם בני הקיבוץ חמי רודנר ואסף שריג (איפה הילד). רודנר: "תמיד הערכנו מאד את כנסיית השכל על המוזיקה הנהדרת והדרך הלא מתפשרת. מכל המקומות בעולם ניפגש לראשונה על הבמה בגבעת ברנר"

פורסם בתאריך: 21.5.19 12:01

-->

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, חגגה ב-2018 את השנה ה-25 ללהקה בסיבוב הופעות שכלל גם את מופעי הענק בהיכל התרבות תל אביב ואמפי קיסריה. כעת הלהקה ממשיכה בסיבוב הופעות ברחבי הארץ, במופע בו היא מבצעת שירים מאלבומה הראשון "דברים בלחש": "אני מאמין", "השיר מהגן", "פרפרים" ועוד, וכן את מיטב להיטיה מכל השנים: "זה לא אני", "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה", "ידיים למעלה", "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי", "על מה את חולמת" ועוד רבים וטובים.

ביום שישי הקרוב (24.5) בשעה 21:00, מגיעה הלהקה במסגרת סיבוב ההופעות למופע מיוחד בגבעת ברנר, שבו תארח את חמי רודנר ואסף שריג (איפה הילד), בני הקיבוץ. זהו שיתוף הפעולה הראשון בין שתי הלהקות הבועטות שצמחו בשנות ה-90, ושנחשבות לחלוצות ברוקנ'רול הישראלי.

חוץ מחמי רודנר ואסף שריג מאיפה הילד, שכאמור מגיעים מקיבוץ גבעת ברנר, גם עמי רייס, הקלידן והמפיק המוזיקלי של כנסיית השכל, הוא בן הקיבוץ.

ל"ערים" אומר רייס: "זה כבוד גדול וכיף לארח את חמי ואסף מאיפה הילד. הם בני הקיבוץ שלי ובתור נער גדלתי והערצתי את המוזיקה שלהם. והכי כיף זה להופיע בבית, במקום שבו גדלתי. זה מרגש ומשמח מאד".

יש התרגשות מיוחדת לפני הופעה כזו? יהיו גם חברי ילדות מהקיבוץ?

"כמובן. יהיו גם חברים מהקיבוץ וזה עושה את ההופעה להרבה יותר מיוחדת בשבילנו".

חמי רודנר מוסיף: "תמיד הערכנו מאד את כנסיית השכל על המוזיקה הנהדרת ועל הדרך הלא מתפשרת שלהם. מכל המקומות בעולם ניפגש לראשונה על הבמה בגבעת ברנר. משם באנו אנחנו, וגם עמי רייס הקלידן המוכשר שלהם".

יום שישי ה-24.5.19 בשעה 21:00, אולם המופעים בקיבוץ גבעת ברנר. "כנסיית השכל": יורם חזן – שירה, גיטרה וסקסופון; רן אלמליח – בס ושירה; עמי רייס – קלידים; דוד רז – גיטרה אקוסטית; דניאל זייבלט – תופים וכלי הקשה. אורחים מיוחדים: חמי רודנר ואסף שריג מ"איפה הילד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר