יאיר שדה ורונן בן דוד
יאיר שדה ורונן בן דוד

החיפושיות מגיעות לבית על"ה ברחובות למופע אביב

ביום חמישי (23.5) בשעה 20:00 יתקיים בבית על"ה מופע ייחודי "Two of us" של שירי ה-BEATLES. במהלך המופע ינוגנו שירי הביטלס הנוסטלגיים שכולם אוהבים, בשילוב סיפורים על חייהם של ג'ון לנון ופול מקרטני

פורסם בתאריך: 15.5.19 07:35

-->

ביום חמישי (23.5) בשעה 20:00 יתקיים בבית על"ה מופע ייחודי "Two of us" של שירי ה-BEATLES. יאיר שדה ורונן בן דוד ייקחו את הקהל למסע מרתק אל עולם הכתיבה וההלחנה של ג'ון לנון ופול מקרטני, מנועי היצירה הבלתי נדלית של להקת ה-BEATLES האגדית.

רונן ויאיר לוקחים את השירים לנקודת ההתחלה שלהם, כך שהקהל יוכל להקשיב להם כפי שנכתבו עוד לפני ש"הולבשו" בחליפת ההפקה המקצועית.

יאיר שדה: "אנו נוגעים יחד עם הקהל ברגעי היצירה הראשוניים של חלק מהשירים המופלאים ביותר שנכתבו במאה ה-20 הודות לשיתוף הפעולה הגאוני של לנון ומקרטני".

במהלך המופע ינוגנו שירי הביטלס הנוסטלגיים שכולם אוהבים, בשילוב סיפורים על חייהם של ג'ון לנון ופול מקרטני, סיפורים מרתקים שמעטים יודעים על העומד מאחורי אותם שירים אהובים, וכמובן גם על שאר חברי הלהקה.

המופע יתחיל בראשית שנות השישים באנגליה וייפרס על כל השנים המשותפות של עשייה, חברות אמיצה ויצירתם המשותפת של לנון ומקרטני, החל בהיכרותם בגיל 15 באוטובוס מבית הספר, דרך חברות רבת השנים שנרקמה בין השניים ועד לשיא התהילה עם מיטב השירים והסיפורים של מאחורי הקלעים. זאת לצד הצגת צילומים ישנים מהאלבומים המשפחתיים, מהחזרות והמופעים של חברי הלהקה.

מחיר כרטיס: 50 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים במשרד העמותה בבית על"ה, ברחוב השופטים 5, רחובות, ובטלפון 8870*, שלוחה 4.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חזינו ונהנינו בהופעה זו, בחצר של נעמי ואבי רוזנבלום במושב בית יצחק. היה לנו ערב נפלא, נלקחנו (כמעט לבלי שוב..) לימי ילדותנו של שירי החיפושיות.
    יאיר ורונן המוכשרים לאלללה – – המון תודה על הערב הנפלא, בחסות נהדרת של משפ' רוזנבלום.
    המשך עשייה פורייה. נתראה – יש עוד קהל שרוף על החיפושיות.
    חנה ויגאל בצר. מודיעין 27.4.2001

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר