אפרים סידון ודני קרמן
אפרים סידון ודני קרמן

אפרים סידון ודני קרמן קיימו בספרייה המרכזית ברחובות שיחה ספרותית מרתקת

הספרייה המרכזית של רחובות, בניהולה של רשת חוויות, אירחה את מתנדבי פרויקט "קריאה בהנאה" ואת חברי פרויקט "מעגלי קריאה" למפגש מרתק עם אפרים סידון ודני קרמן, שניים מהיוצרים הבכירים בישראל

פורסם בתאריך: 12.5.19 08:06

-->

הספרייה המרכזית של רחובות, בניהולה של רשת חוויות, אירחה את מתנדבי פרויקט "קריאה בהנאה" ואת חברי פרויקט "מעגלי קריאה" למפגש מרתק עם אפרים סידון ודני קרמן, שניים מהיוצרים הבכירים בישראל.

שני הפרויקטים עוסקים בעידוד קריאה, וככאלה זוכים לתמיכה ולבית חם בספריות ברחבי העיר. את הפרויקטים מובילה תנועת של"מ (שירות לאומי למבוגר), כאשר "קריאה בהנאה" פועל במרבית בתי הספר היסודיים בעיר, ובמסגרתו נפגשים מתנדבי של"מ עם תלמידי כיתות א'-ב' ומכירים להם את עולם הספר וההנאה ממנו. "מעגלי קריאה" הינו פרויקט ייחודי לעידוד קריאה בקרב מבוגרים עם צרכים מיוחדים, הפועל באמצעות מתנדבים במטרה להעניק חוויית קריאה ולהקנות מיומנות של קריאה והבנת טקסט.

אפרים סידון

 

"כולם נהנו ממפגש מרתק עם הסופר אפרים סידון והמאייר דני קרמן, יוצרים מוכשרים ביותר שאחראים לחלק לא מבוטל מנכסי צאן הברזל של הספרות והתרבות הישראלית", מסרה סיגל לוי בן-ישי, מנהלת אגף הספריות ברשת חוויות. "במהלך המפגש חלקו היוצרים עם הקהל בדיחות ספרותיות ואפיזודות ממפגשים קודמים. דני קרמן אייר תוך כדי המפגש והמחיש איך יוצרים הומור באיורים וכיצד מעבירים מסרים שונים באמצעות איורים".

דני קרמן

עוד סיפרה לוי בן-ישי: "אפרים סידון דיבר על החשיבות והכוח של ספרות פוליטית לילדים – במובן שהיא מחנכת לערכים שאנו רוצים לקדם כגון סובלנות וקבלת האחר. שניהם דיברו על תהליך העבודה המשותף של מאייר וסופר. היה מרגש לראות את ההנאה והצחוק שעורר הערב עם היוצרים, שההומור ביצירות המשותפות והנפרדות שלהם מדבר אל ילדים ומבוגרים כאחד.

"חשיבות עידוד הקריאה בכל גיל היא נר לרגלינו, ובנוסף לפעילות השוטפת של רשת הספריות בנושא, אנו מסייעים ככל יכולתנו לפרויקטים עירוניים בתחום הקריאה, הן בליווי וסיוע בבחירת החומרים הספרותיים והן בהשאלת הספרים למתנדבים בפרויקטים השונים. בנוסף, לצורך העשרת המתנדבים אנו מקיימים בספריה מפגשים ייעודיים עבורם, שנקבעים בתיאום עם רכזות הפרויקטים. בשנים האחרונות, בנוסף למפגשים החודשיים של חברי "מעגלי קריאה" בספרייה, הם משתלבים גם בהרצאות ובמפגשים עם הסופרים והרווח הוא כפול, הן בעצם החוויה המשותפת והן בתוכן עצמו שמתבטא אחר כך בתכנית הקריאה שנבנית עבורם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר