חגיגות המימונה ברחובות
חגיגות המימונה ברחובות

כ-5000 איש מילאו את גן המייסדים במימונה העירונית של רחובות

אלפים מתושבי רחובות והסביבה הגיעו לאוהל מרהיב ביופיו שהובא ממרוקו והוצב בגן המייסדים. ראש העיר רחמים מלול: ״המימונה הפכה להיות נכס תרבותי ולאומי של כולם ומהווה גורם מאחד בינינו"

פורסם בתאריך: 29.4.19 07:49

-->

מי שהגיע אמש (ראשון) לגן המייסדים ברחובות, חזה בחגיגת מימונה ענקית בהשתתפות אלפים מתושבי רחובות והסביבה, בכירים בעירייה, חברי מועצת העיר ועוד, שהגיעו לאוהל מרהיב ביופיו שהובא ממרוקו והוצב בגן המייסדים, כולל בדים אוריינטליים, כלי נחושת, שטיחים וכריות בבדים מוזהבים ומפוארים. באוהל זה אירח ראש העיר בתלבושת מרוקאית מסורתית את התושבים, קיבל את פניהם והצטלם עם כל מי שחפץ בכך.

רחמים וזהבה מלול בחגיגות המימונה

 

החגיגה המסורתית החלה בשעה 20:00 וכללה את הפייטן ליאור אלמליח, הזמר מאור אדרי, הזמרת אתי ביטון והזמר בן עשור, שעלו בזה אחר זה על הבמה והקפיצו את הקהל בשיריהם. תוך כדי כך, חולקו דברי מתיקה, מופלטות, עוגיות מרוקאיות והוגשה שתייה חמה וקרה.

חוץ מחברי מועצת העיר, שהגיעו בהרכב כמעט מלא, נצפו במקום מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, ויו"ר ועד העובדים רמי מדהלה.

ראש העיר רחמים מלול אמר לקהל: ״המימונה הפכה להיות נכס תרבותי ולאומי של כולם ומהווה גורם מאחד בינינו. תודה רבה לכם, התושבים, שמצביעים ברגליים ומגיעים לכל אירועי התרבות. צפו לקיץ מלא אירועים, מופעים ופסטיבלים ובואו שוב למלא את הגן הזה. תודה רבה לכל חברי המועצה שתומכים בכך, ותודה לכל מי שעסק בהפקת הערב הזה".

בסיום דבריו של מלול הפתיע אותו ליאור אלמליח, שסיפר לקהל כי מחר יום הולדתו של ראש העיר. כל הקהל פצח בשירת יום הולדת שמח ובמחיאות כפיים.

חגיגות המימונה ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר