מופע מחווה ליגאל בשן בפסטיבל רוקדים אביב
מופע מחווה ליגאל בשן בפסטיבל רוקדים אביב

אלפים השתתפו ביום הראשון לפסטיבל ״רוקדים אביב״ ברחובות. שיא הפסטיבל – היום

היום הראשון לפסטיבל ״רוקדים אביב״ ברחובות נחל הצלחה עם אלפי משתתפים שנהנו ממופע מחווה ליגאל בשן ז"ל ומשישה מתחמים שונים של ריקודים אל תוך הלילה. היום שיאו של הפסטיבל עם מופע ״חלון לים התיכון״ המצדיע לפורצי הדרך של הזמר המזרחי

פורסם בתאריך: 24.4.19 08:53

-->

אלפים הגיעו אתמול (שלישי) ליומו הראשון של פסטיבל "רוקדים אביב" המסורתי המתקיים מדי שנה ברחובות. הפסטיבל מתקיים כהמשך למסורת חגיגות האביב מתחילת ימיה של המושבה רחובות.

החל השעה 17:30 החלו לפעול שישה מתחמי ריקוד שונים ברחבי העיר, בהדרכת מדריכי ריקודים ובמגוון סגנונות: מתחם ריקודי נוסטלגיה, מתחם ריקודי עם, מתחם ריקודי הורים, ילדים ונוער, מתחם ריקודים מכל הזמנים, מתחם ריקודים אל תוך הלילה ומתחם הרקדת נשים. המתחמים פעלו עד לשעה 23:00.

את מתחמי הריקוד השונים מילאו תושבים ומבקרים, רקדנים חובבנים ומקצועניים, ילדים ומבוגרים, שנהנו מהרקדות שונות ובהם ריקודים סלונייים, ריקודי עם, סלסה, ריקודי הורים וילדים ועוד.

פסטיבל רוקדים אביב

 

פסטיבל רוקדים אביב

 

בשעה 20:00 החל בגן המייסדים המופע המרכזי, מחווה לזכרו של היוצר והמוסיקאי יגאל בשן ז"ל, זוכה מפעל אקום למפעל חיים לשנת 2016. ההופעה הפומבית האחרונה של יגאל בשן התקיימה בחול המועד סוכות באותו מקום – בגן המייסדים ברחובות. במהלך הערב ביצעו הזמרים דפנה דקל, לירון רמתי, הראל מויאל ואחרים את מגוון שיריו האהובים של בשן מכל התקופות, ובהם: בואי נעשה לנו חג, מחרוזת משיריו בפיקוד צפון, עושה שלום, ודוד יפה עיניים, סיון, הופה היי, ילד פלא, אדוני ראש העיר, כמו צועני, ארץ הצבר, בית הערבה, יש לי ציפור קטנה בלב, שמים, ועוד. את המופע ליוו להקות הריקודים הדרי רחובות והדרי רחובות הצעירים, להקת רחובות תימן, להקת גלגלי רני ורקדני ״בית הלוחם״, ועוד. הן במתחמי הריקודים והן בריקודים על הבמה השתתפו רקדנים ורקדניות בכיסאות גלגלים.

מופע מחווה ליגאל בשן בפסטיבל רוקדים אביב

 

אלפים במופע מחווה ליגאל בשן בפסטיבל רוקדים אביב

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם, נשא דברים והקריא על הבמה את תעודת ההוקרה שרחובות העניקה למשפחתו של יגאל בשן ז״ל, על חלקו בפס הקול הישראלי: ״המופע המושקע לכבודו ולזכרו של יגאל בשן חותם יום של ריקודים ומהווה שילוב של אירועי התרבות שאנו מקפידים לקיים ברחובות בכלל ובחג הפסח בפרט".

במופע נכחו גם מנכ״ל העירייה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנהל מחלקת אמנויות הבמה האחראי על האירועים, שלמה טולדו, וחברי המועצה גיא צור, רוני באום, אבי קינד ושמוליק בר דאנזאן. המופע נערך בהפקתה של ליאת כץ-פארחן, והפסטיבל כולו התקיים בניהולו האמנותי של שלמה ממן.

מופע מחווה ליגאל בשן בפסטיבל רוקדים אביב

 

היום (רביעי) יהיה שיאו של הפסטיבל, כאשר בנוסף למתחמי הריקוד המגוונים שיפעלו במתכונת זהה, יתקיים בגן המייסדים בשעה 20:00 מופע הנעילה ״חלון לים התיכון״. המופע מוקדש לפורצי הדרך של הזמר המזרחי והים תיכוני לאורך השנים, וביניהם: ג'ו עמר, אביהו מדינה, אהובה עוזרי, צלילי הכרם והעוד, אריס סאן, פוליקר ועוד. דגש יינתן לפועלו של הזמר היוצר אבנר גדסי על תרומתו רבת השנים לזמר העברי. המופע בהנחיית השחקן מתי סרי ובהשתתפות אבנר גדסי וילדיו – מור גדסי ובן גדסי, אביבה אבידן, ננסי ברנדס, שימי תבורי ודוד דהרי.

הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר