חנוכת מרכז מהות
חנוכת מרכז מהות

מרכז קהילתי חדש: נחנך מרכז חוויות מהות לציבור החרדי ברחובות

בטקס חגיגי נחנך מבנה המרכז הקהילתי החדש "מהות", שכולל 2 חדרי סטודיו, חדרי למידה ופעילות קבוצתית ואולם רב תכליתי גדול

פורסם בתאריך: 25.3.19 07:43

-->

מרכז "מהות" הפועל ברחובות מזה כ-10 שנים הוא המרכז היחיד ברחובות אשר נותן מענה לפעילות ייעודית לציבור החרדי. המרכז מקיים פעילות פנאי והעשרה למאות משתתפים שפוקדים אותו מדי שבוע. בין היתר מתקיימים במרכז חוגי מבוגרים וילדים, מדרשת העשרה לנשים גמלאיות, מועדון קשישות בשיתוף משרד הרווחה, אירועי תרבות לילדים, נערות ונשים, כנסים, מרכז למידה להוראה מתקנת, קייטנות בחופשים, סדנאות העצמה, קבוצות ייעודיות כגון אימהות חד הוריות, פעילויות לילדים עם צרכים מיוחדים, ועוד.

עד כה פעל המרכז במבנה ארעי ברחוב מנוחה ונחלה וכעת הוא עבר למשכנו החדש ברחוב משה זכריה 7. המבנה החדש הינו בן 2 קומות, משתרע על פני כ-700 מ"ר, כולל 2 חדרי סטודיו, חדרי למידה ופעילות קבוצתית ואולם רב תכליתי גדול. הקמת המבנה מומנה ע"י עיריית רחובות ומפעל הפיס והבנייה בוצעה עבור עיריית רחובות ורשת חוויות על ידי החברה לפיתוח רחובות (ה.ל.ר). לבקשת עיריית רחובות, ה.ל.ר. אף מכשירה בימים אלה בסמוך למבנה כ-30 מקומות חניה שישמשו את באי המרכז, שמנוהל על ידי רשת חוויות רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו מקפידים להעניק מענה למגוון אוכלוסיות וצרכים בעיר רחובות. אני שמח לחנוך את המרכז החדש, אשר ישרת היטב את באי המקום, ומהווה עוד מרכז קהילתי על מפת העיר – לטובת תושבי העיר. בשנים האחרונות מרכז מהות הפך לבית חם לקהילה החרדית והוא מהווה זרז חשוב בהעלאת נושאים חשובים בחברה החרדית כגון קבוצות העצמה לנשים, חיזוק לימודי לילדים, חוגים לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. היום, כעבור עשור של פעילות, אנחנו חונכים את המבנה החדש עבורו".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "למרכז מהות יש אופי מיוחד בשל היכולת שלו להתחבר לקהילה, לבנות אמון ובכך לתרום ולהעשיר את באי המקום מקרב הקהילה החרדית. המבנה החדש ישרת את הצרכים המרובים שעולים וזהו רגע מרגש ומשמעותי בעשייה שלנו. רשת חוויות תמשיך לפתח ולהרחיב את השירות והמבנים בשיתוף העיריה וכלל הגורמים ואני מודה לראש העיר ולחברת ה.ל.ר על הבית החדש".

הרב שוורץ, רב קהילת לב לאחים, מתקין מזוזה ביחד עם אמיתי כהן במרכז מהות

צביקה מדהלה, מ"מ מנכ"ל רשת חוויות: "אני מודה לראש העיר ולכל השותפים למלאכת תכנון והקמת המבנה המפואר. רשת חוויות ממשיכה להתרחב ולהרחיב את פעילותה לכלל האוכלוסיות בעיר, על מנת לתת מענה רחב לצרכים השונים והמרובים של תושבי העיר. מרכז מהות עושה עבודה נהדרת ומצליח למשוך אליו תושבים רבים הנהנים משירותים איכותיים ברמה גבוהה".

מנהלת המרכז, אורלי גרוסבוים: "אין ספק שהמבנה החדש ייתן לציבור את ההזדמנות לקבל שירות מכבד וראוי ולמלא את ייעודו בפעילות החשובה שאנו עושים. באמצעות המבנה החדש נוכל לפתח ולהרחיב את הפעילות לרווחת הקהילה החרדית ולטובת מגוון הצרכים שעולים ומובאים בפנינו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר