נציגות הנהלת אקים רחובות ותלמידות מבימת הנוער עם המדריכות אודליה ומיכל בבית הספר עידוד
נציגות הנהלת אקים רחובות ותלמידות מבימת הנוער עם המדריכות אודליה ומיכל בבית הספר עידוד

בימת הנוער רחובות מציגה: כך חוגגים את פורים במקום שמתחפש כל השנה

חניכי בימת הנוער החליפו ליום אחד את הנהלת בימת הנוער ואת צוות הבימאים והכוריאוגרפים, וגם אספו עשרות משלוחי מנות לטובת תלמידי בית הספר עידוד

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:56

-->

בבימת הנוער העירונית של החברה העירונית רחובות, לומדים מאות בני נוער מהעיר בכיתות א'-י"ב בחוגי משחק ושירה, ובמסגרת זו ״מתחפשים״ כל השנה בהצגות ומופעים שמועלים בעיר. במסגרת האווירה ההיתולית לקראת פורים, הגו בבימת הנוער את רעיון ״היום ההפוך״, שבו החניכים מחליפים ליום אחד את הנהלת בימת הנוער ואת צוות הבימאים והכוריאוגרפים.

השבוע החניכים העבירו שיעורי משחק ומחול ושיחקו ליום אחד את תפקיד מנהל הבימה, המנהל האמנותי, המזכירה והמפיקה. מלבד זאת הם החליטו לנתב את כוחם של בני הנוער הרבים כדי לעשות טוב בעיר לקראת החג, ואספו עשרות משלוחי מנות שהביאו החניכים לטובת תלמידי בית הספר עידוד, לתלמידים על הרצף האוטיסטי. הבוקר (רביעי) הם הגיעו למקום כדי לחלק אותם באופן אישי ולשמח את התלמידים.

מנהל בימת הנוער בחברה העירונית, אילן גרזי: ״בחג הפורים הזה החלטנו בבימה לממש את כל היוזמות הראויות: גם להיות אך שמח וגם את מצוות הנתינה, יחד עם החניכים המדהימים שלנו. בעקבות הפעילות המבורכת הייתה אווירה פורימית מיוחדת בבימת הנוער לאורך כל השבוע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר