פעילות במרכז היום לקשיש (צילום: עמותת על"ה רחובות)
פעילות במרכז היום לקשיש (צילום: עמותת על"ה רחובות)

גם בבית על"ה ובמרכז היום של על"ה חוגגים פורים

כמיטב המסורת על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, תקיים מספר אירועים ססגוניים ברוח פורים לכבוד החג הכי שמח בשנה

פורסם בתאריך: 18.3.19 07:27

-->

בבית על"ה החדש ברחוב השופטים 5, הממוקם במרכז רחובות, ובמרכז היום של העמותה ברחוב בורכוב 12 בעיר, יתקיימו השנה כמיטב המסורת מספר אירועים לציון חג הפורים.

הבוקר, (שני) תתקיים הרצאה פורימית בבית על"ה בשעה 10:00 על הצמד הקומי המוכר והידוע "השמן והרזה". ההרצאה תועבר על ידי שומי שירן, שחקן ובימאי ותיק, בוגר בן צבי המתמחה בהפעלה ובמתן הרצאות בידור בקרב בני הגיל השלישי. עלות כניסה להרצאה 20 שקלים ולחברי הקהילה התומכת של על"ה הכניסה בחינם.

מחר (שלישי) בשעה 9:30 בבוקר תתקיים מסיבת פורים סגורה לחברי הקהילה התומכת של על"ה, שכוללת תחרות תחפושות נושאת פרסים, שירים וריקודים עם נדב מלכיאלי, משחק בינגו נושא פרסים, מאפרות מקצועיות שיאפרו את האורחים ברוח החג ותערוכת בובות סרוגות של חברת הקהילה התומכת שרה אופשטיין.

ביום חמישי ה-21.3 בשעה 19:30 בערב יתקיים נשף פורים ססגוני עם המרקיד מייקל בריקודים סלוניים. בתוכנית הנשף תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים ומשחקים ברוח הומוריסטית. הנשף פתוח לקהל הרחב. עלות כניסה: 30 שקלים.

במרכז היום של על"ה החלה פעילות פורים שתימשך בכל ימות השבוע. כבר אתמול (ראשון) נפתחה החגיגה בחגיגת שירי פורים. לאחר מכן התקיימה פעילות פורים עם תלמידי "בכור לוי" ופעילות יצירתית עם מיכל יעקובי להכנת כלי למשלוח מנות. היום (שני) מבקרי מרכז היום יתחילו את היום באפיית אוזני המן. כמו כן תתקיים הרצאה על תולדות האמנות ברוח החג ובשעה 12:00 תתקיים סדנת יוגה צחוק. ביום שלישי תתקיים תהלוכת ילדי גן חב"ד בליווי הרב שאער. משם ימשיכו המבקרים לשמיעת סיפור ברוח החג "אלדמע" וקריאת מגילת אסתר. ביום רביעי תועבר הרצאה משעשעת בנושא "צמחים מתחפשים" ולאחר מכן יתקיים מופע מוזיקלי מיוחד לפורים. ביום חמישי תתקיים מסיבת פורים שתחתום את אירועי החג ותכלול עמדות איפור, חידון פורימי ומופע היתולי של צוות מרכז היום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר