חגיגת פורים בחוויות קרית משה לחניכי מרכז שיקום רחובות
חגיגת פורים בחוויות קרית משה לחניכי מרכז שיקום רחובות

חניכי מרכז שיקום רחובות ערכו חגיגת פורים שמחה ומיוחדת בחוויות קרית משה

חניכי מרכז שיקום רחובות והשפלה ערכו חגיגת פורים מיוחדת וססגונית, כאשר השיא הינו מופע הפתעה של הזמר הרחובותי מורן קריטי

פורסם בתאריך: 14.3.19 12:22

-->

כמיטב המסורת, גם השנה חניכי מרכז שיקום רחובות והשפלה ערכו חגיגת פורים מיוחדת וססגונית, כאשר השיא הינו מופע הפתעה של הזמר הרחובותי המצליח מורן קריטי.

באירוע, שנערך בחוויות קרית משה בשיתוף פעולה עם מרכז השיקום התעסוקתי ברחובות, בניהולה של גדעון רוזן, נכחו 300 צעירים וצעירות בעלי מוגבלויות. המשתתפים נהנו מתחרות תחפושות, הרקדה של גיא מחבוש ומופע שמח ומיוחד של הזמר הרחובותי מורן קריטי, שהפתיע את החניכים עם אמרגנו שמעון פרץ.

לאירוע היו שותפות 'מעגל נשים רחובות' בהובלת ענת צרפתי ויונית פיינשטיין. את ההפקה הובילה בת שבע קרתה, שאחראית על תחום הקהילה במרכז השיקום, בשיתוף פעולה עם אגף השכונות בניהולו של רמי מדהלה יו"ר ועד עובדי עירית רחובות, גולן ביטון מנהל מתנ"ס חוויות קרית משה, רכזת החוגים אורנית כוכבי, רכזי האחזקה חיים מדהלה ועובד ראובן וצוות המתנ"ס.

גולן ביטון: ״משנכנס אדר מרבין בשמחה, וכמה סמלי שהחודש יש לנו שני חודשי אדר, אדר א' ואדר ב', ולפי המסורת יש לחגוג 60 ימים של שמחה. יש לנו את הזכות הגדולה לשמח בחודש הזה את החניכים המדהימים של מרכז השיקום בהמון אהבה. אני מודה לבת שבע קרתה, נציגת מרכז השיקום התעסוקתי, לענת צרפתי ויונית פיינשטיין נציגות מעגל נשים רחובות, לצוות המתנ"ס וכמובן לזמר הרחובותי מורן קריטי, שהגיעו כולם בהתנדבות מלאה לחגיגה הכי מיוחדת בעיר רחובות״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר