חגיגות יום האישה הבינלאומי בחוויות קרית משה
חגיגות יום האישה הבינלאומי בחוויות קרית משה

400 נשים נהנו מחגיגת יום האישה בחוויות קרית משה, שחתמה עשרות אירועים בשבועות האחרונים

האירוע המרכזי לציון יום האישה הבינלאומי ברחובות התקיים בחוויות קרית משה עם 400 משתתפות שנהנו מהופעה של ישראל קטורזה

פורסם בתאריך: 13.3.19 07:42

-->

האירוע המרכזי של יום האישה הבינלאומי ברחובות התקיים אמש (שלישי) במתנ"ס חוויות קרית משה, עם 400 משתתפות שנהנו מחגיגה שכללה דוכני מזון ושתייה חופשית, דוכני מכירה, צילומי מגנטים למזכרת, שי מפנק, מופע ריקוד פלמנקו ייחודי של הרקדנית נועה פרימר, והופעה של ישראל קטורזה. האירוע, שחתם עשרות אירועים שהתקיימו במהלך השבועות האחרונים ברחובות לציון יום האישה הבינלאומי, הוקם בהובלת צוות חוויות קרית משה, לצד ועדת התרבות שמורכבת מנשים בראשות חנה חפץ, רכזת התרבות, ומנהל המתנ"ס גולן ביטון.

חגיגות יום האישה הבינלאומי בחוויות קרית משה

 

יו״ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, בירך את הנשים וחיזק את הפעילות המבורכת שנעשית על ידן ועבורן. עוד השתתפו באירוע חברות המועצה אוה גור, מחזיקת תיק הפורום לקידום מעמד האישה, ואורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות.

אוה גור אמרה בנאומה: "בשנה האחרונה המודעות לנושא הנשים בפוליטיקה עלה מהותית, עקב מערכות בחירות מקומיות וארציות. חוכמת הלב היא זו שמאפשרת קניית חוכמה. אדם שיש לו מוטיבציה ורצון, השמים הם הגבול. אני שמחה וגאה לראות יותר ויותר נשים בעשייה משמעותית, בתפקידים משמעותיים. ביום כמו היום אנו מגיעות גאות. גאות בהיותנו נשים פעילות, עובדות, מקדמות את הקהילה ואותנו, את עצמנו. אני מאחלת לכל אחת מהיושבות פה היום להמשיך להתקדם ולהתפתח, והכי חשוב, ליהנות מהדרך".

חגיגות יום האישה הבינלאומי בחוויות קרית משה

 

אמיתי כהן, ישראל קטורזה וגולן ביטון

גולן ביטון הודה לראש העיר רחמים מלול על התמיכה והחיבוק לרווחת כלל תושבי קרית משה, הן בפעילות הפורמלית והן בפעילות הבלתי פורמאלית.

ביטון: "היום אפשר לומר בפה מלא ובהמון גאווה שחוויות קרית משה נמצא בקרון הקדמי ברכבת העשייה התרבותית ברחובות, אותה מוביל ראש העיר רחמים מלול בשיתוף עם עודד עמרם מחזיק תיק התרבות. יש בעיר רחובות רוב מוחלט לנשים במשרות הן בעיריית רחובות והן בחברות העירוניות, וזו עוד הוכחה לכוחן של הנשים – לא במובן הפיזי אלא במובן של הון אנושי איכותי, רגיש, יוזם, יצירתי ופורץ דרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל המקורבים/מקורבות נהנו ממופע זה!! ידוע שאף תושב מן השורה לא זכה להגיע אליו. עצוב ומקומם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר