פורים בשכונת רחובות הצעירה
פורים בשכונת רחובות הצעירה

לא רק בגן המייסדים: אלו אירועי פורים שייערכו בשכונות ברחובות

בנוסף לחגיגת פורים המרכזית שתיערך בגן המייסדים, אגף השכונות בעיריית רחובות, בשיתוף פעולה עם רשת חוויות, יקיים אירועי פורים בחמש שכונות ברחבי העיר: רחובות החדשה, אושיות, רחובות הצעירה, מילצ'ן ושעריים

פורסם בתאריך: 11.3.19 07:31

-->

עיריית רחובות תקיים פעילות לקראת פורים בחמש שכונות ברחבי העיר: שעריים, מילצ'ן, אושיות, רחובות החדשה ורחובות הצעירה. הפעילות תתקיים במהלך שבוע פורים, לפני ואחרי האירוע המרכזי לפורים בגן המייסדים. בכל שכונה יתקיים הפנינג גדול, גדוש בפעילויות חווייתיות לכל המשפחה.

הפעילות מאורגנת זו השנה החמישית על ידי אגף השכונות בעיריית רחובות, אשר פועל כל העת לחיזוק הקשר בינו לבין תושבי השכונות והפעילים, בין היתר באמצעות ייזום אירועים בחגים ומועדים. בכל אחד ממוקדי הפעילות יוצבו ביתני שעשועים, משחקים והפעלות, דוכני איפור, מוזיקה, מתנפחים ועוד.

להלן פירוט מועדי הפעילויות ומיקומן:

רחובות החדשה: מסיבת פורים לכל המשפחה בשכונת רחובות החדשה תתקיים במרכז חוויות שווייץ רחובות החדשה ביום שני ה-18.3 בשעה 17:00. בתוכנית: תחנות הפעלה, עמדות איפור, ביתנים, פינות יצירה ומופע לילדים. הכניסה בתשלום של 15 שקלים.

אושיות: מסיבת פורים בשכונת אושיות תתקיים בגן הבנים ביום שלישי ה-19.3 בשעה 16:00. בתוכנית: סדנת תיפוף וקצב, דוכני מכירה, מתקנים מתנפחים, דוכן איפור, קליעת צמות, משחקים ועוד. הכניסה חופשית.

רחובות הצעירה: מסיבת פורים בשכונות רחובות הצעירה תתקיים ביום רביעי ה-20.3 בשעה 10:00-15:00 בפארק רחובות הצעירה, עם הפנינג פורים לכל המשפחה, לונה פארק עם מגוון רחב של תחנות ואטרקציות. הכניסה בתשלום של 10 שקלים.

מילצ'ן: פעילות לתושבי שכונת מילצ'ן תתקיים במגרש הספורט הצמוד למעוז בית"ר ביום רביעי ה-20.3 בשעה 10:00 בבוקר. בתוכנית: מתנפחים, דוכני אוכל והפעלות. הכניסה חופשית.

שעריים: מסיבת פורים לתושבי שכונת שעריים תתקיים באולם הספורט "תקוותינו" ביום ראשון ה-17.3 בשעה 16:00-19:30. בתכנית: ספינת פיראטים, מתחם נסיבות, מתחם ג'ימבורי ייחודי לגיל הרך, ספיידרמן, ממלכת הילדים, משחקי רצפה, ביתני יריד ועוד. הכניסה בתשלום.

רחובות החדשה: מסיבת פורים ללא ילדים תתקיים במרכז חוויות שווייץ רחובות החדשה ביום חמישי ה-21.3 החל מהשעה 21:00. כולל מסיבת ריקודים, תחרות תחפושות וכיבוד. הכניסה בתשלום של 10 שקלים.

חגיגת פורים למבוגרים

חגיגת פורים למבוגרים

שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות : "אירועי פורים בשכונות הם תוצר של שיתופי פעולה עם פעילים בוועדי שכונות, יחד עם אגף השכונות ורשת חוויות. רק באמצעות שילוב ידיים ניתן להגדיל את מעורבותם של הפעילים ואת המשאבים לפעילות איכותית. אני רואה בפעילים נכס מרכזי בעשייה שלנו".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ומשפחות צעירות: ״גם השנה הרחבנו עוד יותר את פעילות פורים במתכונת השכונתית, על מנת לאפשר למשפחות לחגוג קרוב לבית. אני מברך על שיתוף הפעולה עם רשת חוויות, ומזמין את תושבי השכונות להשתתף עם משפחותיהם באירועים בשכונות במהלך השבוע לפני החג״.

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם אגף השכונות אשר ממנו מרוויחים רק התושבים . בכל שכונה יש מענה ופעילות פורים לכל המשפחה. נמשיך לשתף פעולה להנאת התושבים גם בחגים הבאים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר