ערב נשים במתנ"ס שכונת אושיות
ערב נשים במתנ"ס שכונת אושיות

"אם נשים היו מנהלות את העולם אז היה הרבה יותר רגוע"

במסגרת חגיגות יום האישה הבינלאומי שמצוינות ברשת חוויות, נערכה הערב (רביעי) במתנ"ס שכונת אושיות הצגה מיוחדת במינה בהשתתפות כ-80 מנשות השכונה, בהובלת מנהלת המתנ"ס אתי מקדסי שהוסיפה: "אם נשים היו מנהלות את העולם השלום בטוח כבר היה כאן"

פורסם בתאריך: 6.3.19 20:53

-->

כ-80 מנשות שכונת אושיות נהנו הערב (רביעי) מהצגה ייחודית במינה בשם "חכמה בלי שכל", כחלק מחגיגות יום האישה הבינלאומי של רשת חוויות. את הערב הובילה מנהלת המתנ"ס אתי מקדסי, שמקדמת את הפעילויות המגוונות בשכונה ביד רמה. מקדסי, שהגתה את הרעיון, הגדילה את מספר המשתתפות מ-40 ל-80 נשים ששילמו סכום סמלי (40 שקלים) תמורת ההצגה, כיבוד קל וערב חווייתי.

ערב נשים במתנ"ס שכונת אושיות

מקדסי: "ההצגה נקראת 'חכמה בלי שכל' והיא הוצגה על ידי השחקנית רחלי היימיאן שטרית. מטרתה להפגיש את הקהל עם התרבות הפרסית, עם המנהגים שלהם וכו'. אני שמחה לארח פה את הנשים שיש בהן המון עוצמה וכוח ואני בעיקר מאושרת שבפעם הראשונה זכיתי בעצמי לארח אותן. אני מאמינה שאם נשים היו מנהלות את העולם אז היה הרבה יותר רגוע, הרבה יותר מוצלח, השלום בטוח שכבר היה כאן".

ערב נשים במתנ"ס שכונת אושיות

אחת המשתתפות אמרה: "מאז שאתי הגיעה אלינו אנחנו מרגישים שהמתנ"ס קם לתחייה. אתי מארגנת לנו פעילויות רבות לכל התושבים, מילדים ועד לאחרון המבוגרים. היא הפכה ממש לנכס יקר לכולם. ישר כוח לאתי ואני מאחלת שתמשיכי בפעילות המבורכת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר