ערב יום האישה הבינלאומי לנשות הקהילה האתיופית ברחובות
ערב יום האישה הבינלאומי לנשות הקהילה האתיופית ברחובות

נשות הקהילה האתיופית ברחובות ייהנו מאירוע מיוחד ליום האישה הבינלאומי

לאור ההצלחה בשנה שעברה והביקוש הגדול להפוך את האירוע למסורת, גם השנה הוחלט לקיים ערב יום האישה הבינלאומי לנשות קהילת יוצאי אתיופיה ברחובות

פורסם בתאריך: 27.2.19 14:47

-->

בשנה שעברה הוחלט לראשונה במוקד הקליטה ברחובות לשלב תכנים תרבותיים בעלי ערך מוסף לקהילה האתיופית, מאחר ואירועים שונים לא תמיד מתאימים לקהל שברובו דובר את השפה האמהרית. במסגרת זו, נערך ערב יום האישה הבינלאומי לנשות קהילת יוצאי אתיופיה ברחובות, ולאור ההצלחה של השנה שעברה והביקוש הגדול מנשות הקהילה להפוך את האירוע למסורת מדי שנה, גם השנה הוחלט לקיימו.

מנהל מוקד הקליטה העירוני, דוד אלעזר: "מטרת הערב היא חיזוק וחיבור הקשר בין שני עולמות – נשים ונערות מתבגרות, היות ונוצר ריחוק ופער זהותי בין שני הדורות. ערב זה הוא אמצעי גישור מאוד חשוב ומשמעותי עבור הנערה ע"י חשיפת התרבות מבית האם בדרך אותנטית, דרך האוכל המסורתי, המוזיקה, מופע בידור, מיצג תכשיטים וביגוד מסורתי, פאנל נשים מצליחות ופורצות דרך בקהילה, וגם הרצאה והפתעות נוספות.

"כל מטרת הערב הינה לגרות את הנערה להתחיל לחקור את שורשיה וזהותה מחדש. הרעיון קם מתוך צורך מהשטח, היות ואנו רואים פערים בתקשורת בתרבות ובחינוך. אימהות איבדו את סמכותן ההורית ואנו רוצים להחזיר להן את הכבוד הראוי להן. באתיופיה אמנם לא ציינו את יום האישה הבינלאומי ולא הייתה מודעות לכך, אבל עם השנים בארץ, ובפרט בעיר רחובות, אנו נחשפים לאירועים של יום האישה. אותן נשים תורמות לקהילה ולחברה הישראלית בכלל ולבני ביתן בפרט. מגיע להן ערב מפנק שמשלב תכנים מהמסורת ומהתרבות האתיופית".

הערב יתקיים ביום שני ה-11.3 "במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל", בנוכחות ראש העיר רחמים מלול. בלובי האולם יוענק ורד לכל המשתתפות.

ערב יום האישה הבינלאומי לנשות הקהילה האתיופית ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר