"האלמנה העליזה" (צילום: KÁLMÁN NAGY)
"האלמנה העליזה" (צילום: KÁLMÁN NAGY)

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי מציג: "האלמנה העליזה" בהיכל התרבות ברחובות

האופרטה האהובה ומלאת שמחת החיים של פרנץ להאר, "האלמנה העליזה", מגיעה להיכל התרבות ברחובות בניצוחו של המנצח המוערך פאל פרקש ובבימויו של מנהל התיאטרון המוזיקלי ההונגרי בוז'ו ג'וזף

פורסם בתאריך: 30.1.19 09:30

-->

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי יעלה ביום שלישי בשבוע הבא (5.2) בהיכל התרבות ברחובות את האופרטה האהובה "האלמנה העליזה" של פרנץ להאר, בניצוחו של של פאל פרקש ובבימויו של בוז'או ג'וזף, מנהל התיאטרון. המופעים הקודמים של התיאטרון המוזיקלי ההונגרי שהועלו בישראל, האופרטה "ברון הצוענים" והאופרטה "דם וינאי", זכו להצלחה מסחררת.

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי מורכב ברובו מזמרי ורקדני האופרה הלאומית, כולל הסולנים המובילים. את המופע תלווה התזמורת הסימפונית חיפה ובכיכובה של זמרת הסופרן הבינלאומית אדית וורוש.

"האלמנה העליזה", אופרטה ווינאית מאת פרנץ להאר (1905), היא בין האופרות הבודדות בעולם שנכתבו על שמחת החיים ועל יופיים של החיים. סיפור המחזה הוא על גורלה של מדינה ענייה שבנקאי החצר הזקן שלה נושא לאשה את חנה, צעירה יפהפייה וחסרת פרוטה. מיד לאחר נישואיהם, מת הבנקאי ומוריש את כל רכושו לרעייתו, רכוש שמכיל את רוב משאבי המדינה. בכירי המדינה מוכנים לעשות הכל על מנת לעצור את הצעירה מלהינשא שוב ולהציל את כספי המדינה מידיה. למרבה המזל, האהבה שכובשת את כולם, למרות שהיא לא עוזרת לפתור את הדאגות, מובילה את הדמויות לסוף טוב דרך מוזיקה סוחפת, הרבה אי הבנות מלאות הומור וריקודים משעשעים.

"האלמנה העליזה" (צילום: KÁLMÁN NAGY)

 

היכל התרבות רחובות, יום שלישי ה-5.2 בשעה 19:00. ההצגה תוצג בשפה ההונגרית עם תרגום לעברית ורוסית. משך המופע : שעתיים, כולל הפסקה.

קטע מהמופע:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר