מתמודדי "קול העיר לנוער 2" במהלך החזרות
מתמודדי "קול העיר לנוער 2" במהלך החזרות

הכירו את 11 המועמדים שהגיעו לגמר הגדול של "קול העיר לנוער 2"

הפרויקט המצליח של עיריית רחובות ורשת חוויות, "קול העיר לנוער", יעלה השנה על בימת היכל התרבות העירונית. לגמר עלו 11 מועמדים ומועמדות מבתי הספר בעיר, אשר עוברים בימים אלו סדרת חזרות וסדנאות לימוד

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:03

-->

ב-23.3.19 ייערך בהיכל התרבות של רחובות אירוע הגמר הגדול לתחרות השירה העירונית "קול העיר לנוער 2", יוזמת מייסדי התחרות ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, וסגן ראש העיר יניב מרקוביץ'. התחרות, בהובלת העירייה, העירונוער ורשת חוויות, מוקדשת לזכרו של סמי בולג ז"ל, שכיהן כנשיא קרן היסוד בשוויץ והלך לעולמו לפני כשנתיים. בולג היה איש רב פעלים שתרם בנדיבות רבה שעות של חשיבה ומשאבים לבניית שני מרכזים קהילתיים בעיר רחובות, חוויות שוויץ המדע וחוויות שוויץ רחובות החדשה.

זהר בלום: "הרעיון שעמד מאחורי היוזמה היה לתת במה לנוער, תוך ליווי אישי ומקצועי לפיתוח הכישרון והיכולות. הפרויקט מגלם את הערכים שהיו כל כך חשובים לסמי בולג ואותם אנחנו מבקשים להנציח – החיבור האישי והאנושי של הקהילה והנתינה לילדים ולנוער. אני מאחל בהצלחה לכל המועמדים, בתקווה שסייענו להם בדרך להגשמת חלומותיהם".

יניב מרקוביץ': "מדובר בפעילות איכותית לנוער, במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי בשיתוף החינוך הפורמלי. זאת לאחר שביקשנו לתת לנוער את הבמה להשמיע את קולו וקיבלנו מגוון מרגש של קולות ושאיפות אישיות. אני מאחל הצלחה לכל אחת ואחד מהמועמדים בתחרות ולא פחות חשוב, אם לא יותר – דרך מהנה של התפתחות ולמידה עצמית".

את הפרויקט מרכזים מירב אהרון, מנהלת מרכז רחובות החדשה, וגולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת. במסגרת התחרות תלמידים תושבי העיר מחטיבות הביניים והתיכונים (כיתות ט'-יב'), נקראו להשמיע את קולם, לקבל במה ופריצת דרך לביטוי כישרונם האישי. עשרות תלמידים הגיעו לאודישנים שנערכו בחודש דצמבר 2018, מתוכם עלו לגמר נבחרת של 11 מתמודדים ומתמודדות.

בימים אלו עוברים חברי הנבחרת סדרת חזרות ואימונים בליווי המקצועי של המנהל המוסיקאלי והמפיק, אופיר שמעוני ובבימויה של קרן ברי. בשלב הבא, כל מתמודד יתחיל לעבוד באופן אישי על השיר הנבחר. שמעוני: "בימים אלו אנו נמצאים בחזרות למופע, נפגשים כולם יחד, מופיעים אחד בפני השני ונותנים משובים. בנוסף קרן (הבימאית) ואני עובדים עם הנערים על משחקי דרמה ומשחקי קבוצות ועמידה על הבמה. חלקם מגיעים ללא כל ניסיון וזאת הזדמנות לתת להם כלים וללמד אותם את הבסיס שבשירה ובתחום הבמה. בשלב הבא, כל מתמודד יתחיל לעבוד באופן אישי על השיר הנבחר".

להלן נבחרת המועמדים:

עמית בן אריה: בת 16, כיתה י', אוהבת לשיר, לשמוע מוסיקה ולשחק בטלפון. הלהקה האהובה עליה היא הביטלס. שאיפות לעתיד: "להיות זמרת ותמיד להיות מוקפת בחברים ואנשים טובים".

תאיר יואבי: בת 15, כיתה י', אוהבת להיפתח לסוגי מוסיקה חדשים ולנסות ולחדש בעצמה. החלום הוא "להצליח במה שאני אוהבת".

אושר קעטבי: בת 14.5, כיתה ט', התחילה לשיר בכיתה ו' וכבר 3 שנים שהיא בפיתוח קול. שאיפות לעתיד "להיות זמרת מוכרת ושחקית דרמה".

אורין איטח: בת 16.5, כיתה י"א. אוהבת תיאטרון, מוסיקה וספורט. השאיפה לעתיד: "להצליח במוסיקה עם השירים שלי".

טלי סורקין: בת 16, כיתה י"א, הגיעה ממשפחה מאד מוסיקלית והושפעה מכך מאד . שואפת "להצליח בתחום המוסיקה, לכתוב שירים, להפיק אותם ובנוסף לפתוח עסק משלי".

יובל שרעבי: בן 18, כיתה י"ב. התאהב במוסיקה בבר מצווה שלו כשהופיע מול אנשים ואוהב לנתח סיטואציות בראשם של אנשים. שאיפות לעתיד "להיות מנכ"ל של חברה גדולה ולגדל משפחה מאוחדת ויפה".

ספיר שרון: בת 15, כיתה ט'. מגיל צעיר רוקדת וגילתה שיש לה שמיעה מוסיקלית, ובזמן שלא היו להם פלאפונים הייתה שרה לחברות. שואפת להיות "רקדנית, כוריאוגרפית, זמרת ואדריכלית".

נועה שמריהו: בת 15, כיתה י', אוהבת לשחק, לנגן על תופים ויוקללה, לבלות עם חברים ולשיר. שאיפות לעתיד: "ללכת לכוכב הבא לאירוויזיון ולהתקדם בשירה ומשחק".

ליאור שרעבי: בת 14, כיתה ט'. התחילה לשיר בגיל 6 עם הדודים שלה, אוהבת את אייל גולן ואריק איינשטיין. שאיפות לעתיד "רוצה להיות זמרת ושחקנית".

נויה רייזמן: בת 14, כיתה ט'. מגיל צעיר שרה ולומדת הרבה על שירה ונגינה, אוהבת להתנסות ולעשות דברים בשביל להצליח בתחום. שאיפות לעתיד: "להצליח בתחום השירה וללמוד כמה שיותר".

איילת חלגואה: בת 14, כיתה ט'. בילדותה משפחתה נהגה לשיר לה שירים ומאז התאהבה. שאיפות לעתיד "להיות שחקנית וזמרת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר