דון קישוט (צילום: M. Logvinov)
דון קישוט (צילום: M. Logvinov)

לראשונה בישראל: תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה מגיע לרחובות

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב מגיע לרחובות בסבב הופעות מיוחד לכבוד חגיגות 50 שנות יצירה, עם בכורה ישראלית למופע הקלאסי: "דון קישוט"

פורסם בתאריך: 21.2.19 07:58

-->

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה, בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב, מגיע לישראל ויציג את הקלאסיקה "דון קישוט" במופע ענק בהשתתפות עשרות רקדנים ובליווי התזמורת הסימפונית חיפה. המופע ייערך ביום רביעי ה-27.2 בשעה 19:00 בהיכל התרבות העירוני.

המופעים ייערכו במסגרת חגיגות 50 שנות יצירה למייסד ומנהל התיאטרון ויאצ'סלב גורדייב, שנחשב כיום לאגדת בלט. מדובר בהפקה גרנדיוזית ומושקעת הכוללת 120 אמנים על הבמה ובליווי התזמורת הסימפונית חיפה, כחלק מסיבוב הופעות עולמי. הרקדנים שיגיעו לישראל הינם סולנים מובילים ומוכרים, והם אף רקדני ההרכב המקורי. ההפקה שתגיע לארץ תכלול גם את התלבושות המושקעות של התיאטרון ואת התפאורה שבנו אמנים ידועים ברוסיה.

"דון קישוט" הינו בלט חגיגי המשלב מוסיקה מדליקה ומשמחת בסגנון ספרדי, והינו אחד מחמשת מופעי הבלט הפופולאריים בעולם. ויאצ'סלב גורדייב העומד בראש התיאטרון הינו כוכב בלט עולמי אשר אחראי הן על הכוריאוגרפיה והן על ניהול התיאטרון עצמו. להקת תיאטרון הבלט הלאומי כוללת כישרונות צעירים, ביניהם זוכי פרסים בתחרויות הבלט הבינלאומיות. להקת הסולנים שהצמיח גורדייב בין כותלי התיאטרון זוכה לשבחים רבים בשל הרמה הגבוהה של ביצועיה ומעניקה כבוד למורשת הבלט הקלאסי בכלל ואסכולת הבלט הרוסי בפרט.

יום ד', 27.2.19, שעה 19:00, בית העם רחובות-היכל התרבות העירוני. מחיר:235-385 שקלים. הזמנות ניתן לבצע בטלפון: 3221* | 07654696962.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר