רגע הזכייה ב"קול העיר לנוער" בשנה שעברה
רגע הזכייה ב"קול העיר לנוער" בשנה שעברה

תחרות "קול העיר לנוער 2" של רחובות יוצאת לדרך

בני ובנות הנוער הרחובותיים מוזמנים לאודישנים של תחרות השירה ע״ש סמי בולג ז״ל, שהזכייה בה מזכה את המקום הראשון בהפקת שיר מקורי

פורסם בתאריך: 3.12.18 10:58

-->

עיריית רחובות ורשת חוויות מכריזות על השנה השנייה של תחרות "קול העיר לנוער" ע"ש סמי בולג ז"ל, נשיא קרן היסוד שוויץ ואזרח כבוד של העיר רחובות. התחרות נוסדה בכדי לתת במה והזדמנות לפריצת דרך לנוער כישרוני המעוניין להגיע לקדמת הבמה, כולל הפקת שיר מקורי לזוכה במקום הראשון, והיא מיועדת לתלמידי כיתות ט׳-י"ב, תושבי העיר רחובות, אשר יתחרו בשירה בלבד (לא נגנים), כאשר את הזמרים תלווה תזמורת נגנים. את הפרויקט מרכזים מירב אהרון, מנהלת מרכז שוויץ רחובות החדשה, וגולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת ומנהל מרכז קרית משה.

בשנה שעברה זכתה בתחרות שירה כהן, בת 14.5 מכיתה ט' בתיכון דה שליט, עם השיר "אהבה קטנה" של שירי מימון. במקום השני, במרחק של קול בודד אחד, זכתה ללילך ייך, בת 17.5 מכיתה י"ב בבית הספר פלך, שביצעה את "באה אליכם". במקום השלישי זכה שוהם קרני מבית הספר רון ארד, עם השיר "אמא אם הייתי".

שירה כהן

שירה כהן

 

תלמידים המעוניינים להשתתף נקראים לעבור אודישנים אשר יתקיימו ביום חמישי השבוע (6.12) וביום שלישי בשבוע הבא (11.12), בשעה 20:00 במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה (רחוב קרוננברג 1, רחובות). להרשמה לאודישן ללא תשלום יש להיכנס לאתר רשת חוויות. חובה להביא לאודישן אישור הורים חתום, אשר נמצא באתר הרשת.

לקראת האודישן יש להכין שני שירים, קצבי ושקט, וניתן לבחור מתוך שתי אפשרויות ליווי באודישן: האחת הבאת פלייבק מוזיקלי או מלווה מטעם הנבחן, והשנייה ליווי נגינה מטעם ההפקה. התלמידים שיעברו את האודישנים יקיימו פגישות עבודה קבועות עם המפיק עד למועד הגמר הגדול. הזוכה בגמר הגדול יזכה בהפקת שיר מקורי בבימוי קרן בארי.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר וממייסדי התחרות: "התחרות נועדה לאפשר מתן במה לכישרונות צעירים תושבי העיר, כאשר מדובר במענה חינוכי בלתי פורמלי שמעניק לבנות ובני והנוער הזדמנות לעשות את מה שהם אוהבים ומוכשרים בו, בשעות הפנאי, מעבר למסגרות הפורמליות והשגרה הנורמטיבית שלהם במהלך השנה. אני מזמין את כל מי שמעוניין להצטרף לאודישנים לבוא ולקחת לעצמו את ההזדמנות לבטא את עצמו ולקבל מינוף ליכולות האישיות".

זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מיוזמי התחרות: "סמי בולג ז"ל עמד בראש הקהילה היהודית בשוויץ, שהייתה והנה שותפה אמיתית לעשייה החינוכית ברחובות. תרומתו להקמת מרכזים הקהילתיים לא הסתכמה בסיוע כלכלי אלא בחזון ליצירת קהילה מעורבת ולחינוך לשותפות וערכים. אני גאה ושמח להוביל מטעם העירייה את הפרויקט, שנותן הזדמנות לנוער להביע את עצמו ולפרוץ דרך אישית למימוש יכולות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר