אברהם טל (צילום: פיני סלוק)
אברהם טל (צילום: פיני סלוק)

סיבוב הופעות החורף של אברהם טל מגיע לגבעת ברנר

בהופעה ייהנה הקהל מהשירים שהפכו ללהיטי על בעשור האחרון

פורסם בתאריך: 11.11.18 07:41

-->

אברהם טל החל את המסע המוזיקלי שלו באופן מקרי, בהיותו ילד, בעקבות פציעה בעינו. על אף שמעולם לא רכש השכלה מוזיקלית פורמאלית, בזכות כשרון טבעי וסקרנות אדירה לצלילים, טקסטים, טכנולוגיות וחקירת כלי נגינה שונים, הוא מנגן על מגוון רחב של כלים וביניהם תופים, קלידים, גיטרה, בוזוקי, יוקללי וחליל צד, תוך שהוא יוצק את כל אלו לתוך שיריו במארג צלילים מגוון.

טל מספר על הפציעה: "בגיל 9 וחצי נפצעתי בעיני הימנית. חבר שיחק עם כפית פלסטיק וזו נשברה וחלק ממנה עף ישר לתוך האישון. כואב ולא נעים. אני מספר את זה לא בכדי לעורר זעזוע או משהו, אלא כי זה אחד הרגעים החשובים והמהותיים בחיי, זו הצומת הקריטית שהובילה אותי לעסוק במוזיקה. אושפזתי בבית חולים ובמיטה לידי שכב ילד שהייתה לו אורגנית קטנה. בכדי להעביר את השעות הרבות ניגנתי או יותר נכון חינטרשתי על האורגנית. אמא שלי וסבא שלי ז"ל ראו שלילד יש כשרון וקנו לי יחד אורגנית קטנה תוצרת ימאהה, שיש לי אותה עד היום. שכבתי במיטה, ניגנתי וניגנתי וזה היה הברוך הבא שלי לעולם המוזיקה. אני חושב שחשוב לספר את הסיפור הזה רק בשביל להזכיר לכולם, וגם לעצמי, שהקלישאה "הכל לטובה" באמת נכונה, רק שלפעמים ממש קשה לראות ולהבין את זה. אם לא הייתה קורית לי התאונה סביר להניח שהייתי היום מישהו אחר לגמרי.

"בהמשך עבדתי כמחלק עיתונים והרווחתי בסביבות 300 ש"ח לחודש, שזה המון כסף לילד קטן. ככה הייתי חוסך ופעם בכמה חודשים קונה לי כלי מוזיקלי אחר – תופים, גיטרה, בס. אני לא מתמידן באופיי, כך שדי מהר עברתי מכלי לכלי, עד שלבסוף אחרי הרבה שנים הבנתי שהכלי שאני הכי אוהב הוא בעצם ללא כלי – השירה".

מבית אבא מביא טל את השאנסונים הצרפתיים ומשלב אותם עם עולמות האלקטרוניקה, הפופ, הרגאי, הראפ ועוד, כאשר מעל הכול עומד הקול הייחודי בעל המנעד האין סופי. כעת מגיע טל לגבעת ברנר במסגרת סיבוב ההופעות החורפי שלו, שישלב את להיטיו הגדולים מהעשור האחרון.

24.11.18, מוצאי שבת, 21:00, גבעת ברנר, אולם המופעים. כרטיסים בטל': *9080.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר