פסטיבל רוקדים אביב ברחובות
פסטיבל רוקדים אביב ברחובות

בני 5 עד 25 עם כישרון באמנויות הבמה? אתם מוזמנים לאודישנים לחוגים ייחודיים

יוזמה חדשה של מחלקת הקליטה בעיריית רחובות: אודישנים לרגל פתיחת חוגי אמנויות במה ייחודיים

פורסם בתאריך: 3.10.18 10:25

-->

יוזמה  חדשה ברחובות: עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לקליטת עלייה ובשיתוף בית הספר לריקוד 'באילנס', תיאטרון  Emotions ובית הספר לריקוד The Care Academy Israel, מזמינים ילדים וצעירים בני 5 עד 25 לנסות את כוחם ואת הכישרון הטמון בהם בתחומים השונים של אמנויות הבמה.

האודישנים ייערכו החל מהיום (רביעי) בתאריכים 03.10, 08.10, 10.10 ו-17.10 בשעות 17:00-20:00 באולם "יד לבנים" שברחוב הבנים 10.

מבחני הבמה יתקיימו לחוגים הבאים:

חוג מופע של זמרה וריקוד – זוהי הבחירה הטובה ביותר גם לילדים וגם להוריהם, למי שאוהב לשיר, לנוע, לרקוד – אבל גם ל"לכודים" ו"קפואים" שבינינו – המתביישים והחוששים, למרות הרצון והכישרון הטמון.  מורי החוג ינחו את המתלמדים כיצד להפוך לאמן של ממש, להרגיש נוח על הבמה, לשיר יפה ולנוע כמו שצריך.

ריקודים ספורטיביים וסלוניים – גם ריקוד וגם ספורט.

ריקודים לטיניים –  החן וההידור שבתנועה ויציבה נכונה, תלבושות ססגוניות – זוהי מגמה ייחודית ביופייה.

ריקודי עם – מורשת ריקודים מהארץ  ומן העולם, מגוון סגנונות, מיטב מסורות מריקודי העמים. שיעורי הריקוד האירי המסורתי נועדו הן לילדים בני 5 ומעלה והן למבוגרים, למתחילים ולמקצוענים כאחד.

האקדמיה לאופנה – סטייליסטים מנוסים ילמדו גם את הקטנים שבאדונים והגבירות את יסודות הטעם הטוב, ובני העשרה יכירו מקרוב מגמות עכשוויות באופנה ובסגנון.

בית הספר לזמרה של אנה טימופיי לילדים בני 6 עד 12 – למי שרוצה לשיר בצורה מגניבה ומקצועית.

האודישנים ייערכו על ידי אנשי מקצוע בתחום, וביניהם: סרגיי פלך ואנה רוּדוי – רקדנים וכוריאוגראפים ברמה בינלאומית, הזמרת אנה טימופיי – זוכת תחרויות בינלאומיות רבות, פינליסטית בפרויקט X-Factor; נתי גייל – זמר, שחק ומפיק מוזיקלי; תיאטרון הריקוד "Emotions" – דואו הרקדנים אנטיזור עבדולאייב ודמיטרי מרקוב, זוכי תחרויות בינלאומיות הפועלים תוך אימוץ של חידושים בעולם המחול ושילוב נועז של ז'אנרים שונים בהם הג'אז, הבלט הקלאסי, הפלמנקו והוואלס הלירי; מרינה פרומקין ופבל קולסוב – סדנת הריקוד האירי המקצועי – מרינה ופאבל מורים בבית הספר למחול The Carey Academy Israel, זוכי פרסים ובעלי ניסיון עצים בתחרויות בינלאומיות.

אילנה תבוריסקי, מנהלת המחלקה לקליטה: "המטרה איננה לחלק ציונים, אלא לגלות ולפתח כישרונות, להוסיף צבע ועשייה לחיי הילדים ומשפחתם".

לפרטים והרשמה: יוליה  0542840422, אלכסיי 0545368188, המחלקה לקליטת עליה  089496578/9/0.

יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר