הקהל הגדול באירועי "שרים בסוכות"
הקהל הגדול באירועי "שרים בסוכות"

כ-8,000 איש נהנו מאירועי ״שרים בסוכות 2018״ בגן המייסדים

פסטיבל המוזיקה של סוכות בניהולה ובהפקתה של החברה העירונית לתרבות נופש וספורט ברחובות נחל הצלחה עם 3,000 צופים בערב הראשון -5,000 צופים בערב השני

פורסם בתאריך: 28.9.18 12:11

-->

אירועי ״שרים בסוכות" בהפקת החברה העירונית רחובות לתרבות ולנופש, כבר הפכו למסורת רחובותית אהובה, עם כניסה חופשית להופעות מוזיקליות בגן המייסדים בעיר.

כ-3,000 מתושבי העיר הגיעו בערב רביעי לשמוח ולשיר במופע הראשון במסגרת האירועים, שכלל הופעות של הצמד הקומי עופר ומאור, כוכבי תכניות הטלוויזיה "הצחוקיה" ו"omg", ששעשעו את הקהל. אחריהם עלו לבמה רבקה זוהר ולירון לב במופע משותף שבמהלכו ביצעו את מיטב הקלאסיקות הישראליות המוכרות בעיבודים חדשים. גולת הכותרת הייתה המופע עם הזמר האהוב יגאל בשן, שריגש ושימח את הקהל עם שיריו החדשים ושיריו הנוסטלגיים המוכרים.

רבקה זהר ולירון לב

 

רבקה זהר ולירון לב

 

יגאל בשן

הערב השני נעל את האירועים באקורד מוצלח במיוחד, עם כ-5,000 איש שהגיעו להופעתו המרגשת של יהורם גאון, חתן פרס ישראל. בתחילה עלו  כוכבי הילדים שלומי וסתם במופע "עולים לירושלים" לכל המשפחה, שמגולל את סיפורם בדרך לכותל. הערב הוקדש למוזיקה יהודית וחסידית ובהתאמה עלו "לחמם" את הבמה מקהלות הילדים "מלאכי שמיים" בניהולו של יוסי מדר ומקהלת פרחי חוויות רחובות" בניצוחו של החזן אבי רקובסקי. אחריהם עלה להופיע בני פרידמן, כוכב הזמר החסידי החתום על להיטים רבים בארץ ובעולם, ביניהם "יש תקווה", "טעמו וראו", "מעלה אני", "תודה", "לטובה" ו"עברי אנכי". לאחר מכן החל המופע המרכזי של הערב עם יהורם גאון, "שלום לך ארץ נהדרת", עם שירים ולהיטים מכל הזמנים.

יהורם גאון

 

בטרם האירוע נפגשו איתו מאחורי הקלעים ראש העיר רחמים מלול ומנכ״ל העירייה דורון מילברג. כמו כן הוא נפגש עם שני תושבים – עופר לנדאו ומלי יוסף, שזכו בתחרות שנערכה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

יש לציין כי המופע של גאון החל באיחור קל בשל תקלה טכנית במערכת הסאונד של חברת ההגברה שנשכרה לצורך האירוע. מנחה הערב התנצל על האיחור בפני הקהל, שקיבל את ההודעה על התקלה בהבנה, וזכה כמובן למופע מלא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר