יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הקתדרה העממית של רחובות מזמינה אתכם לבינג' הרצאות מרתק

לקראת פתיחת שנת הלימודים יתקיים בוקר של טעימות מהקורסים בקתדרה העממית בבית יד לבנים, ביום שלישי, 4.9.18 בשעה 9:00. בתפריט: 5 מרצים, 5 נושאים, 5 סדרות - מרתון אינטלקטואלי לאנשים סקרנים במיוחד

פורסם בתאריך: 2.9.18 08:31

-->

הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא מהווה בית לעשרות רבות של קורסים, סדנאות, מכללת שפות, מכללת בוקר לאזרחים ותיקים ועוד. לקראת פתיחת עונת הלימודים בקתדרה העממית ובעיצומה של עונת ההרשמה, עתיד להתקיים בוקר חשיפה ייחודי בו ייחשפו מגוון נושאים מעוררי למידה וסקרנות עם מיטב המרצים שיגיעו העונה לרחובות. במהלך הבוקר יגיעו 5 מרצים של 5 קורסים שיתנו "טעימות" טעימות:

9:00 תנ"ך בעיניים אחרות – דוד המלך הסדוק – הרצאה על ידי ישראל פיבקו, מרצה מומחה לתנ"ך עם כיווני חשיבה המשלבים גישות שונות ומעוררות למחשבה.

9:30 תולדות ירושלים מאז ועד עולם – על ידי ד"ר ירון עובדיה, מרצה בכיר בקתדרה, מומחה למזרחנות ובקי בעולם הערבי והאסלאם.

10:00 "חיטוב המוח" – ד"ר יוסי חלמיש, יעסוק בנפלאות המוח ובחידוד הזיכרון והרחבת הדעת. ד"ר חלמיש בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון, סיים פוסט דוקטורט בנושא חקר המוח במכון וייצמן ברחובות. ד"ר חלמיש פועל במלוא ההתלהבות ליישם בשטח את התובנות מתחום חקר המוח במטרה לשפר את איכות החיים.

10:45 קפה ומאפה

11:30 מחלוני וגם מחלונך: קריאה בספרות העברית – הרצאה על ידי בלהה בן אליהו- מרצה מחוננת ומרתקת לספרות משלבת עיון במיטב היוצרים והיצירות: דוד גרוסמן, עמוס עוז, דורית רביניאן ועוד.

12:10 מוריי ורבותיי – קהלת, אפלטון, דקארט, שייקספיר, ניטשה – הרצאה שתועבר על ידי מרצה חדש לפילוסופיה והגות שיגיע בשנה הקרובה לרחובות, אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצר דוקומנטרי, מבקר ספרות בעיתון 'הארץ' וב'קול ישראל', שיפגיש את המשתתפים עם עולמות שונים, מרתקים ומפתיעים: מקהלת ועד אפלטון, דקארט, שייקספיר וניטשה.

אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה: "אנחנו מבטיחים בוקר מרתק של חשיפה למה שקורה אצלנו כל השנה. כל מי שאוהב ללמוד להעשיר מוזמן להגיע. העיר רחובות ממשיכה את תנופת הלמידה וההשכלה ההולכת ותופסת תאוצה בעיר, לתושבים המבקשים ללמוד בהנאה לאורך כל החיים".

האירוע יתקיים ביום שלישי ה-4.9 בבית יד-לבנים, בין השעות 9:00-12:45. מחיר כרטיס: 40 ₪. מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה: 089390390.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר