תמיר סטפר
תמיר סטפר

הפנינג סוף הקיץ והחופש הגדול בשכונת חבצלת

ההפנינג שייערך בום חמישי יכלול יריד אמנים מקומיים, מופע אינטראקטיבי לכל המשפחה והופעות והדגמות של חוגי הילדים לשנה הקרובה. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 27.8.18 13:11

-->

לרגל סיום הקיץ יתקיים בשכונת חבצלת שברחובות הפנינג סיום קיץ ביום חמישי הקרוב, ה-30.8.18, החל מהשעה 17:00. תושבי רחובות מוזמנים ליהנות מיריד אמנים מקומיים הכולל דוכנים של עבודות מעשה ידיהם, שיכולים להיות מתנות חג מקוריות. בין העבודות מהן ניתן להתרשם: קרמיקה שימושית, ציורים, יצירות אמנות, לוחות שנה, תכשיטים, תיקים אפריקאים, ועוד. בנוסף, יתקיימו הופעות והדגמות של חוגי הילדים בשיתוף בית התרבות בשכונה, שיסייעו לילדים לבחור בחוג המתאים לאופיים בשנה הבאה.

גולת הכותרת של ההפנינג הוא המופע האינטראקטיבי לכל המשפחה "קצב הרחוב", שיתקיים בשעה 18:15. מדובר מופע של תמיר סטפר, איש אחד אנרגטי עם ביטבוקס בשילוב לופר, קצב, תיפוף גוף, ראפ, הומור, ריקוד והפתעות נוספות. סטפר יוצר את כל המוזיקה באמצעות הפה, ודרך מכשיר ה"לופר" אותו כבר כל המדינה מכירה בזכות נטע ברזילי, מקליט את עצמו וכך הופך ללהקה שלמה המבצעת מנגינות משירים מוכרים, ואף הופך את צלילי הקהל והמשתתפים למוזיקה. במהלך המופע נוצר במקום שיר מאולתר יחד עם הקהל, שהוא שותף מלא להפקת הקצב והצלילים. בחלקה השני של הפעילות יקומו המשתתפים על הרגליים וילמדו צעדי היפ הופ וברייקדאנס מגניבים במיוחד.

במקום יופעל בית קפה על ידי מתנדבים בתשלום סמלי.

יום חמישי ה-30.8, החל מהשעה 17:00, בית בתרבות בשכונת חבצלת, רחוב נרקיסים 12, ובגן הטייס הסמוך לו. הכניסה חופשית.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר