ארגזי ספרים (צילום: באדיבות עיריית רחובות)
ארגזי ספרים (צילום: באדיבות עיריית רחובות)

ספריות הרחוב הקיציות חוזרות לרחובות

בעקבות ההצלחה בשנים הקודמות פרויקט "ארגזי הסיפורים" של רחובות חוזר. הלילה (ראשון) ימוקמו ברחבי העיר ספריות עץ קטנות ב-23 שכונות וגינות שיהוו מקומות מפגש שכונתיים וספונטניים וינגישו לקהל הרחב את עולם הספר

פורסם בתאריך: 10.6.18 11:12

-->

כחלק מאירועי חודש הספר העברי ברחובות, גם השנה יתקיים פרויקט "ארגזי סיפורים" שבמסגרתו ימוקמו במהלך הלילה (ראשון ה-10.6) ברחבי העיר ספריות עץ קטנות ב-23 שכונות וגינות שיהוו מקומות מפגש שכונתיים וספונטניים, וינגישו לקהל הרחב את עולם הספר.

'ארגזי סיפורים' הן ספריות רחוב קיציות, קטנות ומעוצבות לשימוש עצמי של תושבי העיר ואורחיה, המוסיפות עניין ותחושה טובה של אמון במרחב הציבורי. אפשר ומותר לעלעל ולקרוא את הספרים במקום, או להשאילם הביתה בלי לשכוח להחזיר את אותו הספר או ספר אחר במקומו.

מיקומי הספריות נבחרו בקפידה והן ממוקמות במקומות נגישים ונוחים, בגינות ציבוריות, בסמוך לספסל מוצל או ליד גן משחקים אליו נוהרים ילדים בשעות אחר הצהריים. לבירור אחר מיקום הספריות היכנסו לאתר או לעמוד הפייסבוק העירוני, לאתר החברה העירונית או בדף הפייסבוק: ארגזי סיפורים – רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "דווקא בעידן הטכנולוגי של היום, חשוב לנו לשים דגש על תרבות ספר ומסורת של קריאה. רחובות מצדיקה את שמה כעיר המדע והתרבות בכל מובן אפשרי וארגזי הסיפורים המפוזרים ברחבי העיר מוסיפים נופך מיוחד לעיר ומוסיפים עניין לתושבי העיר".

יוזם הפרויקט, סגן ראש העיר מתן דיל: "אנחנו מקבלים המון פידבקים חיוביים על פרויקט הספריות בימי הקיץ ואני יודע שהתושבים מצפים לספריות. לרגל חודש הקריאה אנו מחזירים את ארגזי הסיפורים לעיר, עם מלאי של ספרים ממיטב ספרות המקור והמתורגמת, לקהלים מגוונים: ילדים, נוער ומבוגרים".

מתן דיל על רקע ארגזי הספרים

מתן דיל על רקע ארגזי הספרים

 

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "הפרויקט החברתי המקסים הזה מנגיש את עולם הספר לתושבי רחובות שעסוקים בשגרת היום יום ולא יוצא להם להגיע לספריה המרכזית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר