ארז נץ (צילום: אור מרקס)

ארז נץ מארח את אריאל זילבר במופע חדש

במופע הופך הקהל להיות חלק מסיפור מסע שורשיו הבלקניים של נץ

פורסם בתאריך: 22.5.18 12:09

-->

ארז נץ, אמן הגיטרה הרחובותי, מגיע לכרם ברקן (חולדה) עם מופע חדש, וזו תמיד סיבה לחגיגה. המופע החדש, שנקרא "שאלאחו", הופך את הקהל להיות חלק מהסיפור במסע שורשיו הבלקניים של נץ, דרך ישראל של שנות ה-70 וה-80 ועד להופעות עם אינפקטד משרום בלוס אנג'לס.

"שאלאחו" נבנה ונוצר בהשראת סיפור הנדודים של סבו ומשפחתו הענפה של נץ – משפחת חכמוב מהעיר ירוואן שבארמניה, דרך גיאורגיה, טורקיה, איראן, ואז לישראל ומשם ללוס אנג'לס. נץ הפך את המסע של משפחת חכמוב לפסיפס מוזיקלי גועש ועשיר, שעף מביצוע אלקטרוני לשיר החתונה הגרוזיני המפורסם ביותר "שאלאחו",  דרך קטעים בסגנון ארמני / קווקזי, ועד לביצועים מערביים לגמרי של נץ ולהקתו לקטעים שכתב וגם חידש.

נץ, שניגן בהפקות הרוק הגדולות ביותר בארץ ולימד את טובי הגיטריסטים בארץ, מנגן ב-14 השנים האחרונות בהרכב העל "אינפקטד משרום", הרכב אלקטרוני מהמצליחים בעולם, ומופיע איתם על הבמות הגדולות ביותר. בליווי חבורת נגנים מהבכירים והמקצועיים בתעשייה, נץ יציג וינגן את ההשפעות המוזיקליות שינק מסבו וממשפחתו, ומניסיונו העשיר בתור מוזיקאי, מלחין וגיטריסט ישראלי בינלאומי.

המופע יכלול קטעים אינסטרומנטליים של נץ שאף פעם לא שוחררו, במקביל לעיבודים מיוחדים לשירי רוק מוכרים ואהובים. כל זאת עם הרכב שמונה 6 נגנים מהשורה הראשונה, רקדניות ואורח מיוחד – אריאל זילבר.

יום רביעי ה-30.5, כרם ברקן, 22:00 (פתיחת דלתות ב-20:15). מחיר כרטיס: 120 שקלים.

ארז נץ (צילום: אור מרקס)

ארז נץ (צילום: אור מרקס)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר