חיים דדון (צילום: צח טייאר)
חיים דדון (צילום: צח טייאר)

חיים דדון: "אני כבר חי את החלום"

הזמר חיים דדון, המתגורר ברחובות מזה כשנה, יחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-29 ואת השקת אלבום הבכורה שלו בהופעה ברידינג. בריאיון ל"ערים" הוא אומר: "רחובות מזכירה לי את הבית. יש כאן אותנטיות ופשטות"

פורסם בתאריך: 10.5.18 09:42

-->

הזמר חיים דדון יחגוג בסוף החודש יום הולדת 29 באירוע מיוחד: השקת אלבום בכורה בליווי 12 נגנים ברידינג 3 (יום שלישי ה-29.5 בשעה 22:00). דדון, שנולד בטבריה, התגורר בה עם משפחתו עד גיל 18, אז עבר לגור לבדו בנתניה.

"אנחנו חמישה אחים ואני תמיד הייתי עצמאי. מגיל קטן אני אוהב את הפרטיות שלי", הוא אומר. "מנתניה עברתי לאור יהודה ובשנה האחרונה אני מתגורר ברחובות".

ממתי אתה שר?

"מאז שאני זוכר את עצמי. תמיד אהבתי לשיר, אך הופעה ראשונה ממש על במה הייתה בבר המצווה שלי. עד כה הוצאתי 13 סינגלים ו-5 מחרוזות".

מה הביא אותך לעיר רחובות?

"הייתי בזוגיות וגרנו בסביון. כשנגמרה מערכת היחסים שלי עם אותה בחורה חבר טוב הציע לי לעבור לגור בעיר. מדובר במוזיקאי שעובד איתי והוא מרחובות. הלכתי על העצה שלו, אני כבר שנה גר כאן ונהנה מכל רגע".

מה יש ברחובות שאין בערים אחרות?

"רחובות מזכירה לי את הבית. יש כאן אותנטיות ופשטות, מה גם שיש לי המון חברים כאן והייתי חייב את הקרבה של החברים שלי באותה התקופה. אני זמר שמופיע מדי ערב בעיר אחרת, לכן גם חשוב לי להיות במרכז וקרוב יחסית להכל. רחובות היא בדיוק המקום הזה – מרכז מצד אחד, אך עיר שקטה ונוחה מצד שני. האנשים פה חמים וכולם מכירים את כולם, שזה משהו שאני מאוד אוהב ומתחבר אליו".

חיים דדון

חיים דדון (צילום: צח טייאר)

איפה אפשר לראות ולשמוע אותך?

"ממש בימים אלו הוצאנו אלבום ובתאריך 29.5 אני עושה מופע גדול להשקה שלו בליווי 12 נגנים ברידינג 3 שבנמל תל אביב. אני מזמין את כל קוראי העיתון להגיע וליהנות ממופע מושקע ואיכותי. כמו כן תמיד ניתן להתעדכן בעמודי הפייסבוק שלי ובעמוד הרשמי "חיים דדון העמוד הרשמי" על הופעות בבמות פתוחות, במועדונים וכו'. זאת מעבר לאירועים הפרטיים שאני מופיע בהם לאורך כל השנה".

מה השאיפה לעתיד?

"האמת שאני כבר חי את החלום. אני משמח אנשים מדי ערב וכבר למעלה מעשר שנים שאני עושה את מה שאני אוהב לעשות. כמובן שככל שהבמה גדולה, עם הרכב נגנים גדול וקהל גדול, כך הסיפוק יותר עצום, אבל אני שמח לשמח כל אדם באשר הוא. כולנו בני אדם, פחות משנה לי דת, מין, צבע או לאום. אני מכבד ואוהב כל אדם ולא ממש משנה לי בפני מי אני מופיע – העיקר לשמח ולעשות טוב על הלב".

חיים דדון

חיים דדון (צילום: צח טייאר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר