צילום (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

תחרות צילום עירונית ברחובות

אתם צלמים מקצועיים או חובבנים? בואו להשתתף בתחרות צילום בנושא דיאלוג לרגל יום האחדות, שיוזם מרכז הגישור העירוני

פורסם בתאריך: 6.5.18 07:53

-->

מרכז הגישור העירוני ברחובות פועל לקדם אחדות ודיאלוג בקרב תושבי העיר במשך כל ימות השנה, במסגרת פעילות כמגשר בסכסוכים שונים ובהכשרות שהוא מעניק לתושבים וארגונים. כחלק מפעילותו במהלך השנה, פועל מרכז הגישור להרחיב את השפה הגישורית ואת הדיאלוג בקרב פרטים, קבוצות וקהילות.  כחלק מפעילות זו יוזם המרכז תחרות צילום להעלאת המודעות לחשיבות הדיאלוג המחבר וחשיפת מעגלים נוספים לתחום, לרגל יום האחדות שיצוין ברחבי הארץ ביום רביעי ה-6.6.18.

תושבות ותושבים בכל גיל מוזמנים להגיש צילומים לתחרות בנושא "דיאלוג". תחרות הצילום מעודדת יצירתיות ועיסוק בנושא הדיאלוג על היבטיו השונים. במרכז הגישור מאמינים כי החשיפה לתחום חשוב זה תגביר את המודעות ואת הסובלנות בחברה.

בתחרות שני מסלולים: מסלול לתלמידים תושבי העיר או תושבי חוץ הלומדים בכיתות ז'-י"ב במערכת החינוך בעיר רחובות, ומסלול למבוגרים תושבי העיר רחובות. כל משתתפ/ת  רשאי/ת להגיש עד שני צילומים. הצילומים אמורים לשקף היבטים שונים של דיאלוג, שיח והידברות. הצילום יכול לספר סיפור, להעביר מסר, לעורר בצופה מחשבות או רגשות. ניתן לצלם חי, צומח או דומם.

צוות השופטים ימנה אנשים מתחום הצילום ומתחום הדיאלוג. בכל מסלול יהיו שלושה זוכים בפרסים. חלק מן התמונות יוגדלו ויוצגו בתערוכה במקום ציבורי ברחובות, תוך מתן קרדיט לצלמים.

המועד האחרון להגשת הצילומים – יום חמישי ה-10.5.18 בחצות. גודל כל קובץ – לפחות 2.5 MB. את הצילומים יש לשלוח למייל [email protected] או להגישם על גבי דיסק למרכז הגישור ברחוב מנוחה ונחלה 18. פרטים נוספים בטל': 089352420.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר