פסטיבל מהטבע לצלחת (צילום: הדס ניצן, בסטודיו לאוכל - FoodStudio)
פסטיבל מהטבע לצלחת (צילום: הדס ניצן, בסטודיו לאוכל - FoodStudio)

פסטיבל ארוחות Eatwith "קרוב לטבע" בשיתוף יקב הרי גליל מגיע לנס ציונה

חודשיים של ארוחות אביביות המשלבות farm to table - ליקוט ושימוש בחומרי גלם מקומיים – מחכים לכם בנס ציונה

פורסם בתאריך: 10.4.18 07:21

-->

חודשיים של ארוחות אביביות המשלבות farm to table – ליקוט ושימוש בחומרי גלם מקומיים – מחכים לכם בנס ציונה, כחלק מפרויקט של Eatwith ויקב הרי גליל המקרבים אתכם לטבע בסדרת מפגשים יוצאי דופן בין עולם הקולינריה והיין.

במסגרת שיתוף הפעולה ייפתחו ארוחות מיוחדות השמות במרכז את חזון היקב: "קרוב לטבע", במפגש עם העולם הקולינרי של farm to table, ליקוט, שימוש בחומרי גלם טבעיים ומקומיים, ואלמנטים נוספים שיביאו את הטבע ואת תנובת העונה הביתה, ולצלחת.

בין הארוחות, שיתקיימו עד סוף חודש מאי ברחבי הארץ, ניתן למנות גם את רעות ושני מנס ציונה ("סלון אוכל"), שעזבו את העבודות שלהן והגשימו יחד חלום – ליצור חוויות קולינריות אינטימיות בהן הדגש הוא על אירוח ברמה הכי גבוהה וביטוי קולינרי של חלומות, מסורת, חדשנות ותרבות. הצמד נותן ביטוי לתוצרת העונתית בזווית חדשנית ומרגשת, ושם דגש על בחירה בחומרי גלם זמינים בלבד לעונת האביב.

על Eatwith: פלטפורמה בינלאומית אשר הוקמה על ידי יזמים ישראלים בשנת 2013 ומאז התרחבה לכ-200 ערים בעולם. Eatwith מפגישה בין חובבי אוכל וחוויות לבין בשלנים אשר פותחים את ביתם ומגשימים חלום, לארח ולבשל. קהילת המארחים בישראל היא מהגדולות והמובילות בעולם.

על יקב הרי גליל: יקב הרי גליל חרט על דגלו להוביל את חזון הבר קיימא בכרמים, ביקב, ביין ובמפגש בלתי אמצעי עם הלקוח. היקב פועל בשיתוף עם הטבע ויוצר יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה.

להזמנת ארוחות: https://goo.gl/SJe9JS

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר