הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה
אימון הפועל מרמורק

אילן סגל: "המטרה העיקרית של מרמורק היא לתקוע יתד בלאומית"

הפועל מרמורק פתחה השבוע את האימונים לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, כאשר בסוף החודש היא צפויה לצאת למחנה אימונים בבולגריה

פורסם בתאריך: 3.7.17 10:27

-->

הפועל מרמורק פתחה השבוע את האימונים לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, כאשר בסוף החודש היא צפויה לצאת למחנה אימונים בבולגריה. את הצוות המקצועי מוביל המאמן ניסן יחזקאל, כשלצדו עוזרו דוד רביבו, מאמן השוערים דולב פאר ומאמן הכושר לירון רובין. את משרת רופא הקבוצה מאייש ד"ר תומר כהן. אל האימון הופיע מרבית הסגל שכולל את שחקני הרכש החדשים: גל ספיר, עמית דן חממה, אלי הרוש, ניראל מחפוד, לידור כהן, אסף לוי ואביהו עזר, בנוסף לשחקנים מהעונה הקודמת שהאריכו את חוזיהם: עידן חג'ג', סתיו בן אהרון, אופק יפרח, ניר דרור וחן נוגן. איציק אבושדיד, שטרם חתם על חוזה, התאמן עם השחקנים כשהקהל לא מפסיק לקרוא בשמו. מי שבלט בהיעדרו היה שוער הקבוצה עידו לוי, שלא צפוי להמשיך בקבוצה. במועדון עדיין לא מצאו לו מחליף, אך ראשי המערכת מתאזרים בסבלנות וטוענים כי ישנם מספר שוערים שנמצאים על הכוונת.

הצוות המקצועי של מרמורק לעונת 2017/18

הצוות המקצועי של מרמורק לעונת 2017/18

 

מנכ"ל הקבוצה אילן סגל: "אני מאוד מתרגש מפתיחת העונה ובאותה נשימה אני מקווה שנעשה דברים טובים בליגה. כמובן שהמטרה העיקרית שלנו העונה היא לתקוע יתד ובהמשך לנסות ולהשתלב בפלייאוף העליון. אין ספק שליגה לאומית זו חוויה אחרת ממה שאנו רגילים וזה כיף אמיתי".

הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה

קשה באימונים קל בקרב. הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה

 

הקהל של הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה

מחכים כבר לשריקת הפתיחה. הקהל של הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה

 

ראוי לציין את מתחם האימונים של הקבוצה, שעבר באחרונה שיפוץ נרחב לרבות חדרי ההלבשה והמשרדים. גם כר הדשא עבר שדרוג משמעותי, ולרשות השחקנים תעמוד מרפאה וחדר כושר חדשים. בשבועות הקרובים תחל מרמורק במחנה אימונים מקומי שיכלול משחקי אימון נגד הפועל חדרה והפועל ראשון לציון, כאשר לאחריו היא תצא בסוף החודש למחנה אימונים בן שבוע ימים בבולגריה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר