לחיצת יד

מתרחקים מהסכם: ועד עובדי החברה העירונית מאיים בסכסוך עבודה

המשא ומתן בין הנהלת החברה העירונית לוועד הפעולה והסתדרות העובדים התפוצץ אתמול (שני), מה שעשוי להוביל להכרזה על סכסוך עבודה מטעם ההסתדרות

פורסם בתאריך: 6.3.18 15:06

-->

המשא ומתן בין הנהלת החברה העירונית לוועד הפעולה והסתדרות העובדים התפוצץ אתמול (שני), מה שעשוי להוביל להכרזה על סכסוך עבודה מטעם ההסתדרות.

יושב ראש האגף לאיגוד מקצועי במרחב רחובות, סגן יו"ר המרחב עו"ד אייל זלנה: "החברה העירונית גוררת רגליים. אנחנו מבקשים לקיים בחברה יחסי עבודה קיבוציים ולהכיל על עובדיה את חוקת העבודה לעובדי רשויות מקומיות, לשם יצירת תנאים שווים ושכר שווה לעובדי העירייה. הכל בכפוף להוראות הממונה על התאגידים במשרד הפנים. אנחנו בהסתדרות העובדים לא נאפשר מצב של אי שוויון בין עובדי עיריית רחובות לעובדי החברה העירונית. על הרקע הזה נתחיל בהליכים של הכרזה על סכסוך עבודה. ככל שיאפשר לנו החוק ננקוט בצעדים ארגוניים ואנחנו מתכוונים גם לפנות לראש העיר ולמנכ"ל העירייה ולמשוך אליהם את המשא ומתן ולהתנהל מולם. צריך לזכור שהחברה היא תאגיד עירוני, יו"ר הדירקטוריון הוא ראש העיר ולכן אנחנו חושבים שהעירייה צריכה להיכנס למשא ומתן".

 

בתום הפגישה שהתפוצצה השבוע, הוציאו יו"ר הוועד יוסי חג'ג וחברי ועד הפעולה בחברה העירונית הודעה לעובדים: "לצערנו, המשא ומתן נעצר בשלבים מוקדמים עקב התנגדותה של הנהלת החברה להיענות לדרישתנו להסכם קיבוצי אשר יעניק לעובדי החברה זכויות ותנאים זהים לאלה של עובדי עיריית רחובות. הסתדרות העובדים תנקוט צעדים לחידוש המו"מ על בסיס הדרישות שהועלו בפגישה בתקווה לשוב לשולחן הדיונים. היה ולא יחודש המו"מ, נכריז על סכסוך עבודה על כל המשתמע מכך. אין אנו מבקשים טובות הנאה, אלא דורשים את מה שמגיע לנו על פי חוק".

יוסי חג'ג'

יוסי חג'ג'

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר