שיפרה כהן
שיפרה כהן

מינוי חדש בחברה העירונית רחובות: שיפרה כהן תנהל את אגף תרבות ידע ואמנות

שיפרה כהן, ששימשה עד עתה כמנהלת בית יד לבנים, תקבל סמכויות נרחבות יותר שיכללו אחריות על פעילותם של מרכזי התרבות בעיר, המכללה העירונית, בית התרבות, הקתדרה העממית, בית האמנים, בית הקרמיקה ומרכז התרבות חבצלת. החברה העירונית: "כהן היא מקצוענית ואשת אשכולות. הצלחותיה מוכחות"

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:22

-->

שיפרה כהן מונתה השבוע למנהלת אגף תרבות ידע ואמנות בחברה העירונית רחובות. כהן מנהלת מאז שנת 2000 את בית יד לבנים בעיר ולפני כן ניהלה את מתנ"ס אושיות ושלוחותיו: נג'ארה, קרית ההגנה ומילצ'ן.

כהן בת ה-54, אם לשני חיילים ולבת בשנת שירות, נחשבת לאשת מקצוע מצוינת. היא בוגרת תכנית שוורץ מטעם אוניברסיטת ירושלים ובעלת תואר ממכללת ספיר במסלול תרבות, יצירה והפקה. לרחובות הגיעה בשנת 1989 ובין היתר עבדה בלשכת ראש העיר במעקב פרויקטים, כאחראית תכניות עבודה של כל אגפי העירייה, וכמנהלת אדמיניסטרטיבית במינהל ההנדסה. מאז שנת 2000 היא ניהלה את בית יד לבנים בעיר, הכניסה בו תכנים רבים והפכה אותו למקום מכבד ומכובד עבור המשפחות השכולות וכלל הציבור ברחובות.

 

שיפרה כהן

שיפרה כהן

התפקיד שאליו מונתה כהן יכלול ניהול ואחריות על מספר מוסדות תרבות ברחובות, ובהם המכללה העירונית שבתוכה האולפנים, גמולי השתלמות, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לתקשורת קהילתית, בית הספר העירוני להורים, הקתדרה העממית, המרכז לאמנות חזותית, בית יד לבנים, בית האמנים, בית הקרמיקה ומרכז התרבות חבצלת.

יוספה חליבה, מנכ"לית החברה העירונית, בירכה על המינוי: "שיפרה כהן היא מקצוענית ואשת אשכולות. היא תביא עמה לתפקיד הרבה ניסיון והצלחות מוכחות. אני סמוכה ובטוחה כי יכולותיה יתרמו רבות לשגשוגם של מרכזי התרבות בעיר".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אלמוני

    מגיע שיפרה כל הפירגונים שבעולם
    אבל לצערי יש מי שידאג להפריע לה לממש את הפוטנציאל הטמון בה וזה יבוא מלמעלה
    המשיכו לעקוב
    הכתובת על הקיר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר