הפיינליסטים בתחרות "קול העיר לנוער"
הפיינליסטים בתחרות "קול העיר לנוער"

מי יהיה הזוכה הגדול של תחרות "קול העיר לנוער"

תשעה מועמדים הגיעו לגמר הגדול של תחרות השירה של נוער רחובות, יוזמת העירייה ורשת חוויות

פורסם בתאריך: 19.2.18 13:26

-->

ביום חמישי (22.2.18) ייערך במרכז חוויות קרית משה ערב הגמר של תחרות השירה העירונית ברחובות, ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ויניב מרקוביץ' המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות.

התחרות בהובלת העירייה ורשת חוויות מוקדשת לזכרו של  סמי בולג ז"ל, שכיהן כנשיא קרן היסוד בשוויץ והלך לעולמו אשתקד. בולג היה איש רב פעלים שתרם בנדיבות רבה שעות של חשיבה ומשאבים לבניית שני מרכזים קהילתיים בעיר רחובות: חוויות שוויץ המדע וחוויות שוויץ רחובות החדשה. את הפרויקט ריכזו מירב אהרון, מנהלת מרכז רחובות החדשה, וגולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת.

זוהר בלום: "מדובר בתחרות ערכית, שנועדה לקדם את הנוער ולייצר עבורו במה לביטוי עצמי של כישרון אישי, תוך הנצחת והנחלת הערכים שהיו כל כך חשובים לסמי בולג. אני גאה להעביר את המורשת שלו לדור הצעיר ונמשיך לפעול בשיתוף פעולה לחיזוק הרצף החינוכי בעיר. אני מודה לשותפים לעשייה ומאחל בהצלחה לכל המועמדים, בתקווה שסייענו להם להגשים חלומות".

יניב מרקוביץ': "הרשת מובילה פעילות איכותית לנוער במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי ושיתוף הפעולה הוכיח את עצמו כבעל חשיבות לצמיחה והעשרה לבני ובנות הנוער. ביקשנו לתת לנוער את הבמה להשמיע את קולו, וקיבלנו מגוון מרגש של קולות ושאיפות אישיות שעוד ימומשו יום אחד. אני מודה לצוות ההפקה והביצוע ולמשתתפים בתחרות, שהיו אמיצים ונחושים לעשות את הצעד הזה לקדמת הבמה".

במסגרת התחרות תלמידים תושבי העיר מחטיבות הביניים והתיכונים (כיתות ט'-י"ב) נקראו להשמיע את קולם, לקבל במה ופריצת דרך לביטוי כישרונם האישי. עשרות תלמידים הגיעו לאודישנים שנערכו בחודש דצמבר ומתוכם עלו לגמר תשעה מתמודדים. ביום חמישי יעלו על הבמה הפיינליסטים ויופיעו בליווי נגנים מול קהל רחב של חברים, משפחה ותושבי העיר. חברי הנבחרת עברו סידרה של חזרות, אימונים והקלטות, בליווי המקצועי של המפיק, אופיר שמעוני, המנהל המוזיקאלי ובבימויו של תמיר קמחי.

 

אז מי מרכיב את נבחרת הגמר? להלן תשעת הפיינליסטים:

לילך ייך, בת 17.5, תלמידת כיתה י"ב: שרה מאז שזוכרת את עצמה, מכיתה ג' הופיעה על בימות בית הספר והובילה את לקהת הבנות "מלודיס" במשך שנתיים. שאיפות לעתיד: "להצליח, ללמוד ב'רימון' או לעשות משהו שיעזור לחברה".

שובל סאסי, בת 14.5, תלמידת כיתה ט': מאז ומתמיד אוהבת לשיר, "החלום הוא להיות זמרת ולהצליח בתחום הזה".

שוהם קרני, בן 14.7, תלמיד כיתה ט': אוהב לשיר ולשחק כדורגל. לגבי העתיד – "עוד לא יודע".

אורין איטח, בת 15.5, תלמידת כיתה י': אוהבת לנגן בגיטרה, תיאטרון, לשיר ולכתוב. השאיפה לעתיד: "לעשות את מה שאני אוהבת".

כנרת גובאו, בת 16, תלמידת כיתה י': כל חייה שמעה MTV וכך נוצרה האהבה לשירה. אוהבת גם לבלות עם חברות ושואפת להיות "אשת עסקים מוצלחת ובין היתר להמשיך לשיר".

עדי נח, בת 16.5, תלמידת כיתה י"א. כל בני ביתה היו שרים בצעירותה וכך גם היא, אוהבת משחק ושירה. השאיפה לעתיד: "להיות שמחה ולהצליח בדברים שאני עושה".

דולב חן, בן 15.5, תלמיד כיתה י': אוהב לשיר ולעסוק בספורט. שאיפות לעתיד: "להיות זמר".

נועה שמריהו, בת 14, תלמידת כיתה ט': אוהבת לשיר, לרקוד, לנגן בתופים ולשחק. שאיפות לעתיד: "להאמין בעצמי ולקבל כלים מהתחרות איך להשתפר בשירה ולהיות טובה יותר".

שירה כהן, בת 14.5, תלמידת כיתה ט': השירה תמיד הייתה שם וליוותה אותה בכל דבר שעשתה. אוהבת לבלות עם חברות, לטייל וכמובן לשיר. השאיפה לעתיד: "לעסוק במוזיקה ולהתפרנס מזה, והכי חשוב להיות שמחה".

הזוכה במקום הראשון יזכה בהלחנת, הפקת והקלטת שיר מקורי. המקום השני יזכה באייפד והמקום השלישי יזכה ברחפן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר