שרה אנג'ל במפגש עם תושבי רחובות
שרה אנג'ל במפגש עם תושבי רחובות

מ"נווה תרצה" לעולם התקשורת

שרה אנג'ל הגיע להרצות במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה במסגרת "קפה חוויה", שם סיפרה על נפילתה ועלייתה

פורסם בתאריך: 8.1.18 16:38

-->

באחרונה התקיימה במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה הרצאה של שרה אנג'ל, במסגרת ליין ההרצאות של "קפה חוויה". בהרצאתה גוללה אנג'ל את סיפור חייה – נפילתה ועלייתה – תוך תיאור של עולם הפשע הישראלי, צמרת העולם התחתון והחיים בבית הסוהר לנשים "נווה תרצה" שברמלה. כל זאת בצל התאהבותה בשמעיה אנג'ל, עבריין סמים אשר הורשע ברצח. אנג'ל נחשבת לסופרת מצליחה ומוערכת לאחר שכתבה את רב המכר הראשון שלה "מלאך או שטן", המתאר את סיפור חייה. אחריו באו ספרים נוספים שזכו להצלחה גדולה, כגון: "נקמה", "בחורים טובים", שנת החתול" ועוד. בהמשך נכנסה אנג'ל לעולם התקשורת והשתתפה בתוכניות טלוויזיה, וכיום היא מרצה בכנסים ובאירועים ומספרת על עולם הפשע ועל ספריה.

בהרצאתה ברחובות נכחו 150 איש אשר הגיעו מכל קצוות העיר כדי לפגוש בגיבורת הספרות הלא שגרתית בעליל, ותגובותיהם היו נלהבות בהתאם. רבים שגדלו על ספריה, אף קיבלו בתום ההרצאה הקדשות אישיות מאנג'ל.

שרה אנג'ל במפגש עם תושבי רחובות

שרה אנג'ל במפגש עם תושבי רחובות

 

דבי כהן, המרכזת את תחום תרבות המבוגרים במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, והאחראית על ליין "קפה חוויה", אומרת כי בחרה להביא את הרצאתה של אנג'ל בשל סיפור החיים המעניין שלה: "שרה היא דמות שנויה במחלוקת – יש המזדהים עמה ושואבים השראה מהדרך בה הקימה עצמה ממעמקי עולם הפשע האפל אל מרום עולם הספרות, ועלתה מחדש על המסלול בדרך לחיים נורמטיביים, לעומת אחרים הסולדים ממנה ורואים בה כפושעת. בחרתי להביא את הרצאתה כיוון שרציתי לאפשר לאנשים להתרשם ולשפוט בעצמם. שמחתי לראות שהרבה מאוד אנשים התעניינו והגיעו לשמוע אותה, ונחשפו לשלל הספרים שכתבה – שישה במספר ועוד שלושה בדרך".

טל אבידן טרגנו, רכזת התרבות במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה: "היתרון המובהק הנובע מפגישה בלתי אמצעית עם אנג'ל – ללא תיווך המדיה וללא מעטפת של כותרות סנסציוניות ופרובוקטיביות – נעוץ בכך שניתן היה להקשיב לה בראש ובראשונה כאדם, תוך הסרת הדעות הקדומות, הסטריאוטיפיזציה והשיפוט המוקדם. בניגוד למה שאולי היה מצופה ממישהי שחוותה בחייה מאורעות לא פשוטים כלל ועיקר, אנג'ל לא הציגה עצמה ולו לרגע כקורבן של הנסיבות ולא ביכתה על מר גורלה. ההפך הוא הנכון – היא ניחנה ביכולת מופלאה לספר את סיפורה מנקודת חוזק ועוצמה, לקחה אחריות מלאה על מעשיה והודתה בטעויותיה, סיפקה תובנות מעוררות השראה וכל זאת תוך שהיא מתבלת את סיפורה בהומור עצמי משובח והרבה אינטליגנציה רגשית".

שירלי מויאל, תושבת שכונת רחובות החדשה וחברת ועד השכונה: "היה אירוע מרתק. הדמות שגדלנו על ספריה פתאום יצאה מהספרים. ההרצאה הייתה עניינית, מרתקת, פשוט על החיים. אפשר ללמוד הרבה מהאישה הזו על החוזק שלה אחרי כל מה שעברה. אני ממליצה בחום על ההרצאה".

שרה אנג'ל עם דליה בן חמו, פעילה ומתנדבת ברשת חוויות

שרה אנג'ל עם דליה בן חמו, פעילה ומתנדבת ברשת חוויות

 

טובה רפפורט, לקוחה קבועה של ליין "קפה חוויה": "אני מאוד אוהבת שמרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה מקיימים גם מופעים גדולים בערב. הפנמתי הרבה מאוד דברים בהרצאתה של שרה ואהבתי מאוד שדיברה בכנות וסיפרה על הימים הכי קשים שעברה. שרה שיתפה שהיא מעבירה הרצאות לבני נוער המצויים בשולי החברה, אז כולי תקווה שהרצאות אלו יסייעו להם לבחור בדרך הנכונה והטובה".

"קפה חוויה" הינו ליין הרצאות לקהל הבוגר העוסק במגוון נושאים: אמנות, היסטוריה, ספרות, בריאות ותזונה נכונה, העצמה אישית ועוד. המפגשים מתקיימים במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה בימי ד' בין השעות: 10:00-12:00 וכרטיסים ניתן לרכוש דרך מזכירות מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, בטל': 086366171/2.

חוויות שוויץ רחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')

חוויות שוויץ רחובות החדשה (צילום: אלעד חיימוביץ')

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר