התינוק הראשון של 2018 בקפלן
התינוק הראשון של 2018 בקפלן

זהו התינוק הראשון לשנת 2018 בקפלן

בתום היריון בסיכון נולד הפעוט שבועיים לפני התאריך המשוער בשעה 00:56, כשהוא בריא ובמשקל 3.262 ק"ג

פורסם בתאריך: 1.1.18 14:14

-->

מירן ויואל אלדר הלוי התפללו בחודשים האחרונים, במהלך היריון בסיכון במרכז הרפואי קפלן, לבואו של תינוק בריא. התאריך המשוער ללידתו היה בעוד שבועיים, אך הוא 'החליט' לצאת לאוויר העולם 56 דקות לאחר כניסתה של השנה האזרחית החדשה 2018 – בשעה 00:56, כשהוא בריא ובמשקל 3.262 ק"ג. התינוק אח לשני בנים בני 5.5 ושנתיים.

אחות התינוקייה יערה שאוליטש עם התינוק הראשון של 2018 בקפלן

אחות התינוקייה יערה שאוליטש עם התינוק הראשון של 2018 בקפלן

 

מירן, מורה ומחנכת המובילה את פרויקט קשת בבית הספר יבניאלי, ויואל אלדר, אברך ומתנדב בארגון הנוער אור ישראלי של הרב גרוסמן, התרגשו מאוד מבואו של התינוק החדש: "עברנו חודשים לא קלים במהלך ההיריון והצוות המסור, המצוין והמקצועי של קפלן היה צמוד אלינו ושמר עלינו. בנוסף היו תפילות אצל האדמו"ר מזועיל כדי שתהיה לידה תקינה ותינוק בריא, וברוך השם בעזרת הצוות המדהים בחדר לידה קפלן הכל עבר בשלום".

 

במהלך שנת 2017 הגיחו לעולם 6,697 תינוקות בקפלן, מתוכם 3,396 בנים ו-3,301 בנות, כ-132 תאומים ו-5 לידות שלישייה. צוות המיילדוֹת בקפלן כולל 576 שנות ניסיון משותפות ו-240 אלף קולות בכי כבר נשמעו מאז היווסדו של בית החולים.

"חטיבת יולדות בקפלן עברה תהליך רציני ומקיף של תודעת שירות ומקצוענות ללא פשרות של צוות המיילדות והרופאים בתמיכה והכוונה של הנהלת המרכז הרפואי בניהולו של ד"ר קרלוס גרוזמן", מתאר ד"ר רוני לוי, מנהל חדר הלידה. "הוספנו שירות ייעודי עבור היולדת ובן זוגה כגון פגישה אישית עם מיילדת לפני הלידה כדי להפחית חששות, וסדנא להפחתת חרדה ליולדות לפני ניתוח קיסרי. כך נוצרת אווירה ביתית ונעימה עבור היולדת באחד הרגעים המשמעותיים והחשובים בחיים – לידת דור ההמשך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר