ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל מביא למרמורק חיזוק מבני יהודה

חלוצה הצעיר של בני יהודה, אלי הרוש, הצטרף לאדומים. המגן ניר דרור והקשר אופק יפרח סיכמו לעונה נוספת בקבוצה

פורסם בתאריך: 19.6.17 09:41

-->

בהפועל מרמורק עובדים בשבועות האחרונים במרץ לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. בתחילת השבוע ביצעה הקבוצה את הרכש הראשון שלה, עם החתמת החלוץ הצעיר אלי הרוש. הרוש בן ה-21 מגיע מקבוצתו הקודמת של המאמן ניסן יחזקאל, בני יהודה תל אביב, בה הוא גדל במחלקת הנוער. בהמשך הוא עבר לשחק במכבי יבנה כשזו הייתה בליגה הלאומית, ולאחר מכן שיחק בהכח רמת גן בה כבש שער אחד. בעונה האחרונה חזר החלוץ לשורותיה של בני יהודה בליגת העל, שם שיחק 50 דקות לכל אורך העונה תחת המאמן ניסן יחזקאל. כעת מקווה הרוש לקבל הזדמנות ראויה יותר בשורות האדומים בליגה הלאומית.

בנוסף להרוש, אחד השחקנים הבולטים ביותר בעונת העלייה ללאומית, אופק יפרח, חתם השבוע על חוזה לעונה הקרובה והוא יעמוד לרשות המאמן. יפרח אמר לאחר החתימה: "התאהבתי במועדון והיה לי ברור שרק כאן אני רוצה להישאר. במחויבות ובעבודה קשה נצעיד כולנו יחד את הפועל מרמורק חיים לימים יפים".

במועדון סיכמו גם עם המגן דרור ניר לעונה נוספת. ניר אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במרמורק ומרגיש כמו בבית. אין לי ספק שנעבוד קשה ונגיע להישגים בליגה הלאומית".

שלושת השחקנים הללו מצטרפים למגן אלירן דנין, לקשר מוחמד אזברגה ולחלוץ עידן שריקי, שכבר סיכמו את תנאיהם לעונה הבאה. "אנחנו מתחילים בבניית הקבוצה ונחתים עוד שחקנים בכירים", אמרו השבוע במועדון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר