יניב מרקוביץ' (צילום: רון אוריאל)
יניב מרקוביץ' (צילום: רון אוריאל)

כל צהרוני חוויות ברחובות הוכרו על ידי משרד הכלכלה

כל צהרוני רשת חוויות רחובות עמדו בתנאים ובדרישות של משרד הכלכלה. המשמעות: השתתפות בלמעלה ממיליון וחצי שקלים עבור כ-700 משפחות

פורסם בתאריך: 26.12.17 10:44

-->

כל צהרוני רשת חוויות רחובות עמדו בתנאים ובדרישות של משרד הכלכלה (תמ"ת), וקיבלו  סמל צהרון מוכר על ידי התמ"ת. המשמעות לכך היא גדולה עבור ההורים מהבחינה הכלכלית – עם השתתפות בלמעלה ממיליון וחצי שקלים עבור כ-700 משפחות.

במסגרת הבדיקות שמבצע התמ"ת אף נערכה ביקורת בקרב צהרוני הרשת, אשר כללה עמידה בסטנדרטים של ביטחון, בטיחות, הזנה, תכניות חינוכיות, השתלמויות והדרכות מקצועיות לצוותים החינוכיים, ועוד.

המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת, יניב מרקוביץ': "המשמעות המעשית של ההכרה מצד התמ"ת הינה השתתפות כספית של התמ"ת בשכר הלימוד שמשלמים ההורים מדי חודש עבור הצהרונים. הכרה זו מאפשרת להורים שילדיהם משולבים במסגרות רשת חוויות ברחובות להגיש בקשה להשתתפות בתשלומי הצהרון. מדובר בכ-700 משפחות זכאיות ובהשתתפות כוללת בסך של למעלה ממיליון וחצי שקל. אין ספק כי מדובר בהישג משמעותי של רשת חוויות, העומדת מדי שנה בסטנדרטים ובדרישות הקפדניות של התמ"ת, דבר המאפשר למאות משפחות ברחובות ליהנות מסבסוד משמעותי של המדינה בהוצאות הצהרונים".

אסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך: "רשת חוויות מפעילה 138 צהרונים ברחבי העיר, ובהם משתתפים כ-3,300 ילדים. הצהרונים מהווים מסגרת חינוכית, מקצועית ואיכותית, הכוללת תכנית פדגוגית התואמת את השלב ההתפתחותי של הילד וכן חוגי העשרה. צהרוני רשת חוויות מקפידים על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ואני שמחה לראות שמשרד התמ"ת נתן גושפנקא באמצעות ההכרה בצהרוני הרשת ומתן סמל צהרון. אני מזמינה את ההורים להקדים ולהגיש  בקשתם כדי שיוכלו ליהנות בהשתתפות הכספית מצד המדינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר