קניון רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
קניון רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

מסיבת הצעצועים הגדולה מגיעה לקניון רחובות

קניון עופר רחובות יקיים פעילות חינמית לילדים לכבוד חג החנוכה

פורסם בתאריך: 10.12.17 08:07

-->

קניון עופר רחובות יחגוג את חג החנוכה במסיבת צעצועים גדולה יחד עם חברות הצעצועים ומשחקי הילדים הגדולות והמובילות בארץ, בניהם: משחקי יצירה, אורדע, פליימוביל, פליידו, סמול וורלד, נרף, מר תפוח אדמה ועוד. במסגרת הפעילות יופעלו מתחמי משחק ענקיים עם הצעצועים הכי אהובים, ויוצגו מופעים חדשים שלא התקיימו מעולם בקניונים, כשהדמויות המרכזיות שלהם הם הצעצועים. כמו כן, יחולקו מתנות לילדים המשתתפים בפעילויות השונות.

במהלך ימי הפעילות, ראשון ה-17.12 עד רביעי ה-20.12, יוצעו באתר MY OFER קופונים להטבות בלעדיות לחברי המועדון ומתנות של חברת יצירה יחולקו לילדים.

רשימת המופעים:

יום א' 17.12.17 בשעה 17:30 – לילי בארץ הצעצועים האבודים. ללי מקבלת במתנה ליום הולדתה צעצוע נפלא. לגמרי בטעות ובלי כוונה, נפגע הדובי חברה הטוב ועוזב בלי הכנה. בעזרת הפיה הטובה והקהל עוברת לילי מסע קסום אל עבר ארץ הצעצועים האבודים.

יום ב' 18.12 בשעה 17:30 – הממלכה של פליימוביל: הנסיך והנסיכה של פליימוביל יוצאים למסע לחיפוש טירתם הקסומה שנעלמה. מופע המציג את ערכי החברות, הנתינה והאהבה.

יום ג' 19.12.17 בשעה 17:30 – מר וגברת פליידו: דמויות הבצק הכי מצחיקות מגיעות למופע מדליק בליווי שירים וריקודים.

יום ד' 20.12 בשעה 17:30 – קומיכיף עם נולילי ומר פוטטו: מר פוטטו מתכונן לחג החנוכה אך לפתע מגלה כי הוא לא רוצה להפוך ללביבה ומוצא את דרך השירים וההומור להפוך את העולם לעולם של משחק.

כמו כן, בכל יום בשעה 17:15 יתקיים טקס הדלקת נרות חנוכה עם חב"ד. הכניסה להצגות וההשתתפות בכל הפעילויות הינה בחינם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר