מתוך המחזמר 'תיכון מגשימים' (צילום: ארתור לנדה)
מתוך המחזמר 'תיכון מגשימים' (צילום: ארתור לנדה)

מגשימים את החלום

"תיכון מגשימים", מחזמר מחווה בראפ לסרטי נעורים, מגיע לאולם ויקס

פורסם בתאריך: 26.11.17 08:28

-->

ביום שלישי (5.12) תגיע לראשונה לרחובות ההצגה "תיכון מגשימים" מבית תיאטרון האינקובטור. מדובר במחזמר ראפ בבימויו של עמית אולמן הרחובותי, שאחראי גם על ההצגות המצליחות 'העיר הזאת' ו'הטרגדיה של מקבת', שעלו אף הן על במות האינקובטור. לאולמן, שגם כתב את המחזה, חברו שניים נוספים שגדלו ברחובות – עומר הברון (ע.בימאי) ועומר מור (מעבד מוזיקלי).

ההצגה מגוללת את סיפורו של יואב, תלמיד חדש בתיכון דמיוני בשם "מגשימים", שהצטרף לשכבה בשנת הלימודים האחרונה בתיכון. הוא נקרע בין הנאמנות שלו לעצמו לבין הרצון העז שלו להיות שייך. זוהי מחווה בראפ לסרטי נעורים. העלילה מובאת אל הקהל על ידי קאסט מוכשר של עשרה צעירים שמשחקים, מנגנים, שרים ורוקדים. את המוזיקה החיה והחריזה השנונה עוטף ראפ סוחף, כאשר במופע זה הראפ הוא לא רק הסגנון, הוא המהות כולה.

'תיכון מגשימים' (צילום: יודן עבאדי)

'תיכון מגשימים' (צילום: יודן עבאדי)

 

ההצגות הקודמות של עמית אולמן, במאי 'תיכון מגשימים' , זכו להצלחה מסחררת בקרב הקהל ובקרב המבקרים כאחד והן ממשיכות לעלות על הבמות. 'הטרגדיה של מקבת' היא עיבוד עכשווי למחזה של שייקספיר לספוקן וורד מודרני משולב בהיפ הופ. 'העיר הזאת' הותיקה ממנה, אותה כתב יחד עם חבריו לשלישיית ויקטור ג'קסון, היא מחזמר ראפ עם סיפור בלשי בסגנון פילם נואר. היא הפכה לקאלט וממשיכה למלא אולמות בכל רחבי הארץ. ההצגה ייצגה את ישראל בפסטיבל בינלאומי להצגות פרינג' באדינבורו ב-2014.

מתוך המחזמר 'תיכון מגשימים' (צילום: ארתור לנדה)

מתוך המחזמר 'תיכון מגשימים' (צילום: ארתור לנדה)

להקת המופע של ויקטור ג'קסון – עמית אולמן, עומר הברון ועומר מור – מורכבת כאמור משלושה חברי ילדות מרחובות. הם הקימו את הלהקה בזמן לימודיהם בתיכון וכתיבת 'תיכון מגשימים' הושפעה רבות מחוויותיהם. הלהקה הוציאה אלבום אחד ושני EP (מיני אלבומים) והופיעה רבות ברחבי הארץ. השלושה מופיעים בעיקר בהצגות וכמוזיקאים עצמאיים, אך ממשיכים להופיע גם כלהקה באירועים מיוחדים.

'תיכון מגשימים', אולם ויקס ברחובות, יום שלישי ה-5.12 בשעה 20:30. מחירי כרטיס רגיל: 110 שקלים. חייל / סטודנט / גמלאי: 85 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר