מימין: עו"ד מתן דיל, רחמים מלול וד"ר קרלוס גרוזמן
מימין: עו"ד מתן דיל, רחמים מלול וד"ר קרלוס גרוזמן

הרופאים חוזרים לברים

עיריית רחובות והמרכז הרפואי 'קפלן' ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה: 39 מנהלי מחלקות ורופאים בכירים מהמרכז הרפואי יקיימו הרצאות מרתקות וחדשניות מתחום הרפואה בברים, במסעדות ובמקומות בילוי ברחבי העיר רחובות במסגרת פרויקט 'רופא על הבר'

פורסם בתאריך: 12.6.17 09:02

-->

הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות והמרכז הרפואי 'קפלן', 'רופא על הבר', חוזר זו השנה השנייה ברציפות. ביום רביעי ה-21 ביוני בשעה 20:30 תושבי העיר ואורחיהם מוזמנים לבילוי מיוחד ומעשיר שכולל הרצאות של מיטב הרופאים מהמרכז הרפואי 'קפלן'. מדובר ביוזמה של סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, שבמסגרתו 39 מנהלי מחלקות ורופאים בכירים מהמרכז הרפואי יצאו לברים, למסעדות ולבתי קפה בעיר רחובות, שם יחלקו עם הבליינים מידע רפואי מרתק, את ההתרגשות המלווה את עבודת הרפואה השוטפת וכן את רזי המקצוע והחידושים בעולם הרפואה. ההרצאות המיועדות לציבור הדתי/חרדי ייערכו במרכז חוויות מהות ובבית 'לב אחים' ברחוב זכריה מדאר 31.

ראש העיר רחמים מלול: "פרויקט 'רופא על הבר', שהתקיים אשתקד ביוזמת עיריית רחובות ובית החולים קפלן, נחל הצלחה רבה ומאות רבות מתושבי העיר נהנו מהרצאות מקצועיות של מיטב רופאי בית החולים בנושאים שונים ומגוונים. גם השנה נקיים את הפרויקט ב-39 ברים, מסעדות ומקומות בילוי, בהם יתקיימו הרצאות מרתקות בשלל נושאים. המגוון הרב של הנושאים יאפשר לכל אחד לבחור את הנושא שמעניין אותו יותר מכל. אנו מאחלים לכם הנאה מרובה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "לאור הצלחת האירוע בשנה שעברה, ובהמשך לבקשות התושבים, החלטנו לקבע את אירוע 'רופא על הבר' כמסורת בלוח האירועים העירוני. מדובר באירוע ייחודי, מכיוון שלצד ההנאה והפנאי הוא מאפשר למשתתפים להרחיב את הידע שלהם בתחום הרפואה החשוב כל כך לכולנו. המפגש של רופאים בכירים מהמרכז הרפואי 'קפלן' עם תושבי רחובות, ומתן הרצאות 'בגובה העיניים' במקומות הבילוי, מנגישה את הרפואה לציבור. אני שמח מאד על שיתוף הפעולה עם מנהל המרכז הרפואי 'קפלן', ד"ר קרלוס גרוזמן, שנרתם גם השנה לקיום האירוע מתוך רצון לחזק את הקשר לעיר רחובות ולתושביה, ולראש העיר רחמים מלול על התמיכה ביוזמה".

מנהל המרכז הרפואי 'קפלן', ד"ר קרלוס גרוזמן: "אני שמח להזמין את תושבי העיר רחובות והסביבה להשתתף במפגשים של 'רופא על הבר' במסעדות, ברים ובתי קפה הממוקמים ברחבי העיר במסגרת פרויקט משותף של עיריית רחובות והמרכז הרפואי זו השנה השנייה ברציפות. במהלך המפגשים המרתקים עם מומחי המרכז הרפואי 'קפלן' ישוחחו המומחים עם הקהל על מגוון רחב של נושאים מעולם הרפואה ויענו על שאלותיהם. בואו להכיר ולפגוש את צוות המקצוענים של 'קפלן' וללמוד מהם על החדשנות, הטכנולוגיות והאפשרויות הרבות לאבחון וטיפול מיטבי בשלל מצבים רפואיים".

פרטים מלאים על ההרצאות ועל מיקומיהן ניתן למצוא במוסף מיוחד שמצורף השבוע לגיליון "ערים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר