קורס מספרי סיפורים
קורס מספרי סיפורים

"מיזם 'סיפור על הדרך' הינו מתנה של קהילת יוצאי אתיופיה לחברה הישראלית"

יוצאי אתיופיה עוברים קורס מספרי סיפורים בספרייה העירונית ברחובות. בוגרי הקורס מגיעים בהתנדבות להתארח בבתים ולהעביר את סיפוריהם

פורסם בתאריך: 6.11.17 16:35

-->

השבוע נפתח בספריית רחובות החדשה קורס מספרי סיפורים לבני העדה האתיופית, בהדרכתה של לילך צור. קורס זה הינו חלק ממיזם "סיפור על הדרך" שהוקם במאי 2015 על ידי עו"ד דוד (דרסלי) אבטה לאחר מחאת יוצאי אתיופיה, במטרה לחבר את החברה הישראלית לסיפורה של יהדות אתיופיה, שהוא הסיפור של כולנו. החברה למתנ"סים אימצה את המיזם ופועלת להרחבתו ולהנחלתו לחברה הישראלית כולה.

במסגרת המיזם התקיימו בשנתיים האחרונות יותר מ-500 מפגשים בבתים שונים ברחבי הארץ, בהם כ-400 פעילים מקהילת יוצאי אתיופיה מספרים את סיפורם האישי והקהילתי ויוצרים שינוי חברתי אמיתי.

מפגשים בסלון

מפגשים בסלון

 

סיגל לוי בן ישי, מנהלת ספריות רחובות: "המפגשים המתקיימים באווירה אינטימית ומחברת יוצרים קרבה בין אנשים שונים בחברה הישראלית, מעוררים הזדהות בקרב השומעים ומגבירים את תחושת הקהילתיות, המשמעותיות והשייכות, החשובות כל כך לקיומה של החברה הישראלית.

"רשת חוויות מובילה את המיזם ברחובות מזה שנתיים במהלכן התגבשה קבוצת פעילים מספרים נפלאה, המגיעה בהתנדבות לבתים המארחים על מנת לשתף בסיפור האישי שלהם. באופן טבעי, תמיד לאחר שהשומעים נחשפים לסיפורו האישי של המספר, מתעורר דיון אמיתי ופתוח על מצבה של החברה הישראלית כיום, על הגזענות והניכור בישראל ועל הדרכים לחבר בין חלקים שונים באוכלוסייה. בזכות האווירה מיזם 'סיפור על הדרך' הינו מתנה של קהילת יוצאי אתיופיה לחברה הישראלית ומתנה זו תמשיך להתרחב ולצמוח עד שהיא תוביל לקרבה והיכרות בין מגוון האוכלוסיות הקיימות בחברה הישראלית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר