פרופ' אלון בן אריה (צילום: בית חולים קפלן)
פרופ' אלון בן אריה (צילום: בית חולים קפלן)

מנהל חדש למחלקת היולדות בקפלן

פרופ' בן אריה (57, כפר ביל"ו), יחליף בתפקיד את פרופ' ציון חגי

פורסם בתאריך: 6.6.17 15:36

-->

פרופ' בן אריה (57, כפר ביל"ו), מומחה בכיר בגינקולוגיה, מונה לאחרונה למנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן והוא יחליף בתפקיד את פרופ' ציון חגי.

פרופ' בן אריה למד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחות בגינקולוגיה בקפלן. הוא עבר תת התמחות בגינקו-אונקולוגיה ביוסטון, ארצות הברית, ומונה בשנת 2007 למנהל היחידה לגינקו-אונקולוגיה. לאחר מכן שימש כמנהל אגף נשים ומ"מ מנהל חטיבת נשים ויולדות.

"אני נכנס לחטיבה מצטיינת בבתי החולים של שירותי בריאות כללית המוכרת כמצטיינת בזכות היחס האדיב והסובלני ושירות מקצועי של הצוותים הרפואיים במגוון רחב של שירותים ותתי התמחויות", אומר פרופ' בן אריה. "ברצוני בהמשך להרחיב את שיתוף הפעולה עם שרותי הבריאות ומרכזי בריאות האישה במחוז כך שתהיה מערכת תומכת משותפת עם הרופאים בקופות החולים", הוא מסביר את החזון שלו. "בנוסף, תפתח בקרוב מלונית יולדות המוקמת ממש בימים אלו שהנה הראשונה בין כל בתי החולים של הכללית בישראל ותאפשר שהות נעימה ואקסקלוסיבית ליולדות ובני משפחתן. בכוונתי גם לפתח את המרכז ללידה טבעית מתוך הכרה בחשיבות ורצון היולדות ללדת באווירה ביתית ככל שניתן מצד שני באופן בטוח ובהשגחה מלאה של הצוות הרפואי".

בתחום רפואת הנשים, פרופ' בן אריה מתכוון לקדם ולפתח את תחום הניתוחים הלפרוסקופיים (זעיר פולשני) שמאפשר אישפוז קצר יותר עם פחות כאבים לאחר הניתוח והחלמה מהירה יותר.

"קודמי בתפקיד, פרופ' ציון חגי, קידם בנחישות ובהתמדה את תחום רפואת הנשים בקפלן ובכלל בישראל צעדים רבים קדימה בתחום השירות, האנושיות והטכנולוגיות", הוא מסכם, "ואני בהחלט אעשה כל שניתן על מנת להמשיך את סלילת הדרך המקצועית להיות הכי טובים ביעדים שהצבתי עם היכנסי לתפקיד החדש. יש לנו כוח האדם מוכשר ובעל תודעת שירות גבוהה על מנת להמשיך ולשמור על שביעות רצון גבוהה ביותר של המטופלות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר