מקדמים את העסקים בעיר: פורום עסקים ברחוב הרצל יוצא לדרך בקרוב- העסק שלכם כבר שם?

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעירייה וסוכנות מעו"ף במשרד הכלכלה קוראות לבעלות ובעלי העסקים ברח' הרצל להצטרף לפורום עסקים מיוחד. בפורום המשותף לבעלי העסקים ונציגי העירייה יתקיים שיח פתוח שנועד לחזק את הקשרים בין הגורמים, ללמוד את הצרכים ולשפר את השירותים העירוניים לעסקים הממוקמים ברחוב המרכזי ביותר בעיר- רח' הרצל

פורסם בתאריך: 16.5.22 13:31

-->

מוקדם יותר השנה יצאו המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות וסוכנות מעו"ף בקול קורא לעסקים במתחם רחוב הרצל להצטרף ליוזמה חדשה ויוצאת דופן – פורום עסקים משותף. מטרת הפורום הינה לקדם את העסקים המקומיים במתחם רח' הרצל, לשפר ולחזק את הקשר בינם ובין העירייה ולהוביל מהלכים חדשים לטובת העסקים המקומיים.

בתקופה הקרובה פעילות הפורום צפויה לצאת לדרך והעירייה קוראת לבעלות ובעלי העסקים שטרם נרשמו למהלך החדשני להצטרף. בעלות ובעלי עסקים המעוניינים לקחת חלק בפורום מתבקשים להירשם באמצעות הטופס המקוון >> https://bit.ly/3FVkF15

במסגרת הפורום יעלו לדיון סוגיות עירוניות הנוגעות לתחומים שונים המשפיעים על העולם העסקי-מקומי. הפורום צפוי להתכנס אחת לחודש וישתתפו בו בעלי ובעלות העסקים במתחם רח' הרצל, נציגי המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעירייה, מנחים מטעם משרד הכלכלה ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "העסקים המקומיים הם הלב הפועם של העיר ומובילים לצמיחה כלכלית-מקומית. באמצעות הפורום המשותף אנחנו נוכל ללמוד טוב יותר את הצרכים והרצונות שלכם ויחד נוביל מהלכים שייטיבו עם בעלי העסקים והתושבים".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ': "זוהי הזדמנות נהדרת לבעלי העסקים להיות שותפים לשיח עירוני, להעלות את הצרכים שלהם לקידום העסק ולא פחות חשוב- לשפר את התקשורת המשותפת. אני מזמין את בעלות ובעלי העסקים שעדיין לא נרשמו לפורום- להצטרף ולעשות זאת כדי שנוכל להמשיך ולפעול למענכם".

מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן: "הפורום למתחם העסקים בציר המרכזי בעיר הוא אמצעי נוסף לחיזוק העסקים במרכז העיר. יחד נלמד את הצרכים, נשפר את השירות ונקדם את העסקים המקומיים בכל דרך אפשרית. הפורום יתכנס פעם בחודש ובו נקיים שיח משותף בין בעלי העסקים, הגורמים המקצועיים מטעם העירייה ומשרד הכלכלה ונוביל קדימה את העסקים המקומיים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר