יום העצמאות: "הדג נחש", ישי לוי, ואלרי חמאתי, עינת שרוף, שפיטה ואלי לוזון על הבמה בעיר

עיריית רחובות והחברה העירונית גאות להחזיר את שמחת העצמאות לעיר, לאחר שנתיים של חגיגות במתווה קורונה

פורסם בתאריך: 25.4.22 11:04

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים לחגיגות יום העצמאות שתתקיימנה ביום ד', 4.5, החל מהשעה 20:00.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


את הבמה המרכזית, בפארק המייסדים, ינחה השחקן הרחובותי דניאל מורשת, ואת רצף המופעים תפתח כוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי" במופע לכל המשפחה. אבי וואסה (מהפרויקט של עידן רייכל) ולהקת הוואן יקפיצו את הקהל לצלילי מוסיקה אתיופית אותנטית, ואחרי מופע מרהיב של זיקוקי דינור, יעלו ויופיעו שפיטה וואלרי חמאתי (שכיכבה השנה בתוכנית "הכוכב הבא"), ולקינוח, ינעלו את הבמה, חברי הלהקה הוותיקה – "הדג נחש" במופע שמח במיוחד. כמו כן, בחלקו הראשון של הערב, נפגוש על הבמה המרכזית את להקות הזמר של בימת הנוער.

לחובבי הזמר העברי, תחכה במה מיוחדת בגן המגינים, ברחבת יד לבנים, עליה יופיעו מיקי גבריאלוב בשירי אריק איינשטיין, ועינת שרוף, מלכת השירה בציבור, תסיים את החגיגה במסיבת זמר משמחת. לפניהם יופיעו הזמר הרחובותי הוותיק בן עמי חלף לצד בתו המוכשרת צליל. את במת הזמר העברי תנחה ותלווה בשירה הזמרת הרחובותית המשובחת הילה בן דוד.
במת הזמר הים תיכוני תמוקם בצומת הרחובות הרצל – הרשנזון ועליה יופיעו ישי לוי ואלי לוזון, לצד הזמרים הרחובותיים תמיר לדני, יובל דמרי, מורן קריטי ושיר אוזן. את האירוע ינחה וגם ילווה בשירה הזמר מייק שרון.

בבמת הזמר החסידי שתפעל ברחוב הרצל פינת שד' רוטרי, יופיעו ישי לפידות, מנדי ג'רופי , אריאל קנדבי, יוסי מדר, להקת "ענבי הגפן" , רועי ידיד, יונתן מלכה ואלירן דורי. את במת הזמר החסידי ינחה ליאור ניצן.
ראש העיר רחובות.

רחמים מלול: "חגיגות יום העצמאות הן מסורת חשובה ומרכזית בלוח השנה שלנו. אני שמח שלאחר שנתיים מאתגרות בשל מגבלות הקורונה, נוכל לקיים את חגיגות יום העצמאות בשמחה גדולה וללא כל מגבלות. צאו לחגוג בעיר! אני מזמין את התושבים להגיע ולחגוג איתנו, עם כל המשפחה".

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: " בשנה שעברה, בשל מגבלות הקורונה, קיימנו מופע אחד גדול בערב יום העצמאות בהיכל התרבות ששודר בשידור ישיר בפייסבוק. משמח מאוד לחזור לשיגרה ולקיים את חגיגות העצמאות המסורתיות. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות ממופעים איכותיים".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "שמחה גדולה לחזור אל המסורת האהובה של מופעי עצמאות הססגוניים. מיטב האמנים יופיעו השנה בערב עצמאות ברחובות והתושבים מוזמנים להגיע וליהנות ממופעי זמר במגוון סגנונות, על מנת שכולם ייהנו. חג עצמאות שמח לכולם!"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר