שבת אחים ואחיות

תלמידי מדעים של בית ספר שריד אירחו את ילדי עמותת אלי"ע, עמותה המתמחה בטיפול בתינוקות, פעוטות וילדים עם עיוורון או עם לקויות ראייה

פורסם בתאריך: 11.4.22 15:17

-->

תלמידי בית ספר שריד ברחובות אירחו בשבוע שעבר את ילדי עמותת אלי"ע סניף רחובות, שהינם בעלי לקות ראייה/עיוורון, בביקור חוויתי תחת הכותרת "נא לגעת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"במסגרת תוכנית אחריות משנה מציאות בבית ספרינו, חשבנו איך אנחנו רוצים לשנות, ליזום, לחלום ולפעול, והבנו שבבית הספר שלנו יש פינות חוץ מיוחדות וייחודיות, כמו פינת החי, הגן האקולוגי, גן רנה סימילנסקי ועוד שאנחנו רוצים שגם הקהילה תהנה ותלמד מהן. החלטנו להזמין אלינו את יאנשים המתמודדים עם לקויות ראייה/עיוורון", מספרת סיגל כהן, רכזת מדעים בבית ספר שריד רחובות. "לצורך כך, למדנו על האתגרים איתם מתמודדים מדי יום אנשים עם לקויות ראייה/עיוורון, חקרנו על מבנה העין ולקויות ראייה, וצפינו בהרצאות של רופא עיינים ואצן אולימפי לקוי ראייה שהגיעו לבית ספרינו".
תלמידי בית ספר שריד הזמינו אל ילדי גן אלי"ע רחובות ליום ביקור מיוחד בבית הספר, בסיוע עיריית רחובות, במסגרתו הם סיירו יחד בגן האקולוגי, ליטפו בעלי חיים מיוחדים כמו צ'ינצ'ילות, חרדון, ארנבות, אוגרים ושרקנים, וקיבלו הסבר ומידע מנאמני פינת החיות בביה"ס. לאחר מכן הם שתלו שתילים בעציצים ויצרו יצירות אומנות.

"הביקור בבית ספר שריד היה חוויה מדהימה עבור ילדי אלי"ע. ביקרנו בגן האקולוגי ובפינת החי, האכלנו חיות בתפוחים, שתלנו עציצים וציירנו והדבקנו יחד עם ילדי בית הספר. בנוסף לכל זאת, ילדי כיתה ו' הפתיעו אותנו והקליטו עבור ילדי אלי"ע מספר סיפורי ילדים אהובים. בזכות הקישור שקיבלנו, ילדי אלי"ע יוכלו להקשיב לסיפורים הללו גם בגן. הילדים הנהדרים של בי"ס שריד הרשימו אותנו מאוד וכולנו התרגשנו מהנדיבות, מהידע ומקבלת הפנים החמה. תודה רבה לילדי בית הספר ולצוות המורות. זו היתה חוויה נפלאה לכולנו", מוסיפה נועה לוין, מנהלת סניף אלי"ע רחובות.

"כל כך נהנו ביחד עם הילדים והתרגשנו לראות עד כמה הם התרגשו ונהנו מהחוויה, מוסיפה סיגל. "אנחנו מקווים ורוצים להפוך את הביקור למסורת, כך שבכל שנה ילדי אלי"ע יגיעו אלינו, ייהנו וילמדו כמו שאנחנו נהנים ולומדים בכל יום בבית הספר שלנו", מסכמת סיגל.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך: ״לפני מספר שנים יזמנו את הקמת מעון היום לילדי עמותת אלי״ע ומרגש לראות את שיתוף הפעולה בין שתי המסגרות החינוכיות, והכל לטובת הילדים- הן מבית הספר שריד, והן מעמותת אלי״ע. זוהי דוגמא מצויינת לחינוך משמעותי לערכים״

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר