בשורה להורים:רשת חוויות פותחת את קייטנות פסח לכלל ילדי העיר

החלה ההרשמה לקייטנות של חוויות עבור ילדי הגנים שאינם רשומים לצהרונים. החל מ 20-27.3 באתר האינטרנט של רשת חוויות

פורסם בתאריך: 20.3.22 11:58

-->

רשת חוויות פותחת את ההרשמה לקייטנות פסח לטובת כלל ילדי הגנים בעיר (כולל החינוך המיוחד וגני מיל"ת) במטרה לאפשר את המשך הרצף התפקודי של ההורים ולספק פעילות תוכן ומסגרת איכותית לילדים במהלך החופשה. עלות הקייטנה עומדת על 130 שקל למשך חמישה ימים, 7-13.4 עד השעה 13:00 כולל א.בוקר.

ברשת מדגישים כי ילדים הרשומים לצהרונים במשך כל השנה אינם נדרשים בתשלום נוסף וההרשמה עבורם מתבצעת על ידי הרשת, ללא צורך ברישום נוסף. קייטנות ילדי הצהרונים ימשכו עד השעה 16:00.

כמו כן, השנה יפעלו הקייטנות לכלל הילדים, רשומים ושאינם רשומים, יום אחד נוסף, עד ליום 13.4, זאת במקום היום הארוך שתוכנן למועד אסרו חג בשבועות, זאת בתיאום עם אגף החינוך והנהגת ההורים.

*אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת מסר כי:* "רשת חוויות מרחיבה את המענה להורים וילדים שאינם רשומים למסגרות הצהרונים במהלך השנה, והם יוכלו להנות מהשירות במחיר נוח. המטרה היא לאפשר להורים לצאת לעבוד, מבלי להעמיס עליהם נטל כלכלי גבוה וכמובן לספק מסגרת חמה ואיכותית לילדים תודה למ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום ולמנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן על שיתוף הפעולה".

*גולן ביטון, מנכ"ל הרשת ציין כי:* "נערכנו לקראת פתיחת הקייטנות הן מבחינת פדגוגית והן יציעו תוכן מעשיר ברוח החג והן מבחינת כוח אדם מתאים. הצוותים עוברים הכשרות מקצועיות ורענון הנחיות לקראת הפתיחה, על מנת שנבטיח שירות ברמה גבוהה, אני מודה לצופית גולן יו"ר הנהגת ההורים ולכל השותפים על ההתגייסות".

להרשמה לקייטנות עבור ילדי העיר, שאינם רשומים למסגרת הצהרונים >> https://www.havayot.org.il/537/

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר