מעונות "צעדים": נפתחה ההרשמה לבקשות לזכאים לסיוע בשכר הלימוד

מעתה ניתן להגיש בקשה להשתתפות בשכר לימוד (קבלת דרגה) לזכאים לשנת הלימודים תשפ"ב, זאת עד ליום שני ה-28.2.22 באתר משרד העבודה והרווחה

פורסם בתאריך: 24.1.22 06:33

-->

מסגרות "צעדים" פועלות תחת בקרה ופיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד העבודה והרווחה, הנם מוכרים וזכאים לסמל תמ"ת, המקנה למאות משפחות זכאיות השתתפות בשכר הלימוד מידי שנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כעת נפתחה ההגשה במשרד העבודה והרווחה הזכאים לכך יוכלו להגיש בקשה עד ה-28.2.22 ולקבל השתתפות בשכר הלימוד גם רטרואקטיבית מתחילת השנה. יש לציין כי גובה התמיכה נקבע על-פי מספר דרגות השתתפות, המתבססות על רמת ההכנסה לנפש במשפחה, מלבד במקרים שבהם מצוין אחרת.

סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, אמר כי: "קיבלנו בימים אלו הודעה כי הורי מעונות צעדים הזכאים לכך יכולים להגיש את הבקשות לסבסוד בשכר הלימוד. אנו צופים כי בעקבות זאת, מאות הורים יקבלו סיוע כלכלי, אשר יקל על נטל הוצאות החינוך. תודתי למ"מ מנכ"ל חוויות, גולן ביטון ולמנהלת רשת המעונות, אוסנת לוי על הסיוע בטיפול בנושא וקידומו".ברשת חוויות ציינו כי תהליך הגשת המסמכים לבקשת סבסוד שכר הלימוד, מתבצע ישירות ובאופן עצמאי על ידי ההורים אל מול משרד העבודה הרווחה (תמ"ת).

את ההגשה יש לבצע באתר משרד העבודה והרווחה עד יום שני 28.2.22. עפ"י החלטת המדינה, הזכאים לכך ואלו אשר יגישו את הטפסים במועד, יקבלו החזר רטרואקטיבית מתחילת שנה.

לפרטים, הסברים ועזרה בנושא הרשמה מקוונת, יש לפנות למוקד משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים (התמ"ת) בטלפון 2969* או 12222-969.המוקד פעיל בין הימים ראשון עד חמישי, בשעות 8:00 עד 16:00.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר