המוקד העירוני מסכם את שנת 2021

כמה פניות נפתחו השנה במוקד העירוני? כמה פונים למוקד באמצעות הטלפון וכמה בוואטסאפ? אילו שכונות מובילות במספר הפניות למוקד? ואיזה נושאים התושבים פונים למוקד? בימים אלה המוקד העירוני מסכם ומנתח את נתוני השנה החולפת כדי לייעל את השירות לתושבי העיר- כל התשובות בכתבה

פורסם בתאריך: 5.1.22 07:35

-->

המוקד פועל במסגרת אגף הביטחון והבטיחות, החירום והתקשוב ומהווה ציר תקשורת מרכזי בין התושבים לעירייה – תוך העברת פניות התושבים ודיווחים על מפגעים לעובדים בשטח בזמן אמת. מערכת ניהול המוקד העירוני הינה מערכת חדשנית לניהול השירות, שכל ייעודה הוא הענקת שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר לתושבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


היקפי הפניות ודרכי הפניה
בשנה החולפת התקבלו במוקד העירוני 176,768 פניות כאשר זמן ההמתנה הממוצע עומד על 30 שניות בלבד, נתון זה מסמל ירידה של 30% בזמן ההמתנה מהשנה שעברה. בעוד שהשיחה הטלפונית ממשיכה להיות אמצעי הדיווח המרכזי, תושבים רבים בוחרים לעבור לשירות המוקד בוואטסאפ – ולדווח על פניות באמצעות האפליקציה הפופולרית, תוך שליחת הודעת טקסט ותמונות של המפגעים למס' 050-8806106.

66% מסך הפניות השנה הגיעו באמצעות הטלפון
30% מהפניות הגיעו באמצעות הווטסאפ של המוקד העירוני
ושאר הפניות הגיעו באמצעות האפליקציה והמיילים
הנתונים מעידים על מגמת עלייה יציבה ועקבית בשימוש בוואטסאפ בפנייה למוקד העירוני, והשנה נרשמה עלייה של כ-6% בנתוני השימוש לוואטסאפ של המוקד העירוני.

בנוסף למענה על פניות המגיעות מצד התושבים, המוקד העירוני מנהל 2 ניידות שירות שעובדות בכל רחבי העיר – מטפלות בתקלות ונותנות מענה מיידי לליקויים שונים בזמן אמת.

באילו נושאים פונים למוקד העירוני?
חזות העיר – 20.8% מהפניות
תנועה, שילוט ופיקוח – 13.4% מהפניות
תחזוקה – 12% מהפניות
שיטור העירוני – 11.9% מהפניות

אילו שכונות מובילות את מס' הפניות?
מרכז העיר- מזרח – 19.8%
מרכז העיר- מערב – 13.2%
שיכון סלע ותיקים – 5.6%
רחובות החדשה – 5.2%
שעריים מערב – 4.6%
רחובות ההולנדית – 4.5%
קריית משה – 3.9%

 

ראש העיר, רחמים מלול: "המוקד העירוני זמין לתושבי ותושבות העיר בכל עת, 24/7, ומצליח להביא לפתרון מהיר ויעיל של בעיות ומפגעים שונים בזמן קצר. אני קורא לתושבים להמשיך לפנות למוקד העירוני בדרכים הנוחות לכם, אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב: "המוקד העירוני נמצא בקו הראשון של המפגש עם התושבים ומנתב את הפניות לשטח במהירות וביעילות. אני שמח לראות את האמון שהתושבים נותנים במוקד העירוני וגאה בשיפור עבודת המוקד בכל שנה ושנה".

אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות, חירום, תקשוב ומוקד עירוני: "המוקד העירוני הוא גורם מקצועי וציר חיוני בין התושבים לגופי העירייה אשר נותנים מענה מהיר לפניות התושבים. מספר הפניות למוקד העירוני מביע את אמון התושבים בטיפול הפניות ע"י המוקד העירוני ועובדי העירייה. אנו ממשיכים לשפר את השירות בעזרת אמצעים דיגיטליים חדשניים לטובת תושבות ותושבי העיר".

לירון פלדמן יוסלוביץ, מנהלת המוקד העירוני: "המוקד העירוני הינו לב ליבה של הרשות המקומית, אליו פונים התושבים בדיווח על פניות וגם בקשות מידע. אנו זמינים למען התושבות והתושבים 24 שעות ביום ו-7 ימים בשבוע תוך דגש על מענה מקצועי ואדיב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר