חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום יח"צ חו"ל)
חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום יח"צ חו"ל)

חדש על המדף: שומרים על הישבן של הקטנטנים

צבע שיער טבעי ללא אמוניה, מגבונים הגיינים לתינוקות וילדים, חיתולים, פתיבר קרמל, ועוד

פורסם בתאריך: 24.10.21 13:00

-->

WELLA משיקה את סדרת צבעי השיער SOFT COLOR: ערכת צביעה ביתית לשיער (קיט) שמהווה פתרון טבעי יותר, ללא אמוניה.
SOFT COLOR מגיע במגוון של 12 גוני שיער טבעיים מובילים, משחור ועד בלונד בהיר להתאמה מושלמת לגוון שיערך. צבע עדין לשיער המחזיק כ-28 חפיפות, מכסה באופן הרמוני עד 70% שיער לבן ומשאיר את השיער רך וזוהר.
צבע השיער החדש מטפח את השיער ומיטיב עם עור הקרקפת, מכיל רכיבים טבעיים: חמאת שיאה100% , שמן קוקוס וצמח האלוורה. הפורמולה הייחודית של SOFT COLOR נבדקה והוכחה שגורמת ל- 90% פחות שבירת שיער לעומת צבעי שיער מתחרים. הצבע אינו גורם לתחושת גרד בקרקפת לאחר הצביעה. אריזת המוצר ניתנת למחזור.

מחיר: 39.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

וולה חדש סופט קולור (צילום: יח"צ)

וולה חדש סופט קולור (צילום: יח"צ)

 

הורים צעירים מחפשים תמיד את המוצר האיכותי והחדשני ביותר עבור תינוקם. החדשנות שמביאה עמה סדרת "פמפרס Harmonie", מציעה להורים אפשרות לבחירה מושכלת במוצר מבוסס רכיבים טבעיים אך ללא צורך להתפשר על ביצועי החיתול.

החיתול החדש מציע שורה של יתרונות ייחודיים וספיגה מנצחת. הוא מבוסס כאמור על רכיבים טבעיים ובתהליך הייצור שלו משולבת כותנה באיכות פרימיום לרכות חסרת תקדים. בנוסף, החיתול לא מכיל בישום, תחליב ואינו עובר הלבנת כלור. כל זאת מבלי לגרוע מביצועי החיתול.

החיתול נבדק דרמטולוגית והוא היפואלרגני, ומבטיח עד 12 שעות של יובש ללא פשרות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום יח"צ חו"ל)

חיתול חדש של מותג פמפרס (צילום יח"צ חו"ל)

 

תקופת הקורונה אילצה את כולנו, מבוגרים וילדים, להקפיד על שגרת היגיינה מוגברת. המגבונים ההיגיינים החדשים של פמפרס, מיועדים לניקוי עדין של לכלוך וחיידקים ומתאימים לתינוקות (מגיל לידה) וילדים. המגבונים מכילים כמות מוגברת של מרכיבי ניקוי עדינים, לניקוי יעיל של עורו העדין של התינוק (ידיים, רגליים, פנים וגוף). המגבונים רכים ועבים, נבדקו דרמטולוגית והם אינם מכילים אלכוהול.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם וברשתות השיווק.

מגבוני פמפרס (צילום: יח"צ)

מגבוני פמפרס (צילום: יח"צ)

 

Huggies, מבית קימברלי קלארק, משיק באריזה חדשה ומשודרגת את מגבוני הפרימיום Huggies Baby Spa. האריזה החדשה מעוצבת בצבע לבן וכוללת מארז של 4 חבילות מגבונים שמגיעות עם מדבקת סגיר חדשה ומשופרת, המדבקה החדשה שומרת יותר על רמת הלחות במגבונים ובכך מאפשרת חווית שימוש טובה יותר.

מגבוני Huggies Baby Spa בתוספת תחליב וויטמין E, מזינים את העור ומעשירים אותו בלחות וויטמינים, נחשבים למוצר הפרימיום המוביל של Huggies ומועדפים בקרב צרכנים רבים, הודות לכך שהם שומרים על עורו העדין והרגיש של התינוק ומשאירים אותו רך ונעים, מרגיעים את העור ומגנים עליו מפני התייבשות. המגבונים בניחוח עדין ואהוב והם בטוחים לשימוש מהיום הראשון.

הפורמולה הייחודית מותאמת ל-pH הטבעי של העור, אינה מכילה אלכוהול, פרבנים ו-SLS כמו כן, המגבונים היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית בבדיקות מעבדה קפדניות של קימברלי קלארק.

בכל מארז 4 חבילות עם 56 מגבונים בחבילה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם.

בייבי ספא באריזה חדשה (צילום: יח"צ האגיס)

בייבי ספא באריזה חדשה (צילום: יח"צ האגיס)

 

לאור בקשות חוזרות ונשנות של צרכנים, אסם-נסטלה מחזירה את פתיבר קרמל, ביסקוויט פריך ונהדר לעוגת ביסקוויטים משודרגת או כנשנוש בין הארוחות.

ליאור עזרי, מנהל פעילות חטיבת המאפה באסם-נסטלה: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד מהמוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי, שמאז ומעולם נהנה ליצור איתו קינוחים ועוגות טעימים או סתם כנשנוש לצד התה. בתקופת הקורונה ראינו עלייה משמעותית בביקוש לפתיבר בעקבות טרנד האפייה הביתית שהתחזק. לאור בקשות חוזרות ונשנות, החלטנו להחזיר למדפים את פתיבר קרמל, אחד הטעמים האהובים ביותר של פתיבר. המוצר נהדר להכנת קינוחים ועוגות בטעמים נפלאים וייחודיים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פתיבר קרמל (צילום:סטויו אסם)

פתיבר קרמל (צילום:סטודיו אסם)

 

מותג ערגליות הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בקטגוריית העוגיות. כולנו גדלנו עליהם והן מלוות אותנו, בין אם כנשנוש קטן ליד הקפה, לאירוח של חברים או בטיולים משפחתיים.

ההשקה המוצלחת של העיגוליות – עיגולי ערגליות קטנטנות וטעימות המציעות חווית אכילה חדשה כיפית ומרגשת, העניקה לצרכנים עוגייה חדשה וטעימה מהמותג האהוב עליהם. כעת, משיקה אסם-נסטלה עיגוליות במילוי טרופי שישראלים מאוד אוהבים- עיגוליות במילוי אננס. מדובר בחוויית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה, לאכילה בביס אחד קטנטן בכל רגע שמתחשק משהו מתוק וטעים, במילוי אננס מתקתק.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סוף הקיץ מגיע ואיתו התשוקה של הצרכנים למשהו מרענן וטעים. הרעיון לעיגוליות אננס עלה מהצרכנים שדירגו את מילוי האננס כמילוי המבוקש ביותר אשר מזכיר חוויה טרופית כיפית וטעימה. הצורה החדשה של הערגליות מעניקה לצרכן חוויה חדשנית ומעניינת הן בצורה והן בטעם ואנו בטוחים שעיגוליות אננס יתקבלו בברכה ובהתרגשות בדומה לעיגוליות תות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ערגליות אננס (צילום:סטודיו אסם)

ערגליות אננס (צילום:סטודיו אסם)

 

בגלידות, קינוחים ואפילו בבמבה, טרנד קרם הבייגלה המלוח כובש את הצרכנים בזכות הטעם הנהדר והשילוב המושלם בין מתוק ומלוח. הצרכנים מתרגשים משילוב הטעמים המוצלח ומקבלים בהתלהבות גדולה מוצרים חדשים המשלבים את הטעם האהוב.

באסם-נסטלה זיהו את הטרנד ופיתחו טעם חדש נוסף לסדרת העוגיות המפנקות קרמוגית: קרמוגית במילוי קרם בייגלה – השילוב המושלם בין עוגייה מתוקה ומפנקת לבין קרם בייגלה מלוח וטעים במיוחד.

המהדורה החדשה של קרמוגית במילוי בייגלה מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים, קרמוגית חלבה וקרמוגית קרמל מלוח שהושק גם הוא לאחרונה.

המילוי החדש נמצא כמועדף במיוחד במבחני טעם בקרב צרכנים וזכה לציוני טעימה גבוהים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

קרמוגית בייגלה (צילום:סטודיו אסם)

קרמוגית בייגלה (צילום:סטודיו אסם)

 

סיני מיניס, מותג דגני הבוקר האהוב על ילדים בישראל, מרחיב את מגוון דגני הבוקר ומשיק לראשונה את סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון בצורת צ'ורוס. המוצר החדש מתווסף למשפחת דגני הבוקר האהובים בישראל המשלבים בין טעם נפלא וערכים תזונתיים טובים.

סיני מיניס צ'ורוס עשויים מחיטה מלאה, עשירים בברזל ומהווים מקור לוויטמינים.

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "בדגני הבוקר של נסטלה אנו מחפשים אחר חידושים ועוקבים אחר הטרנדים החמים בעולם מתוך ידיעה כי קהל הצרכנים הישראלי מחפש את הריגושים והדברים החדשים ביותר. דגני הבוקר סיני מיניס צ'ורוס מציעים טעם קינמון נפלא לפתוח איתו את הבוקר ומשלבים ערכים תזונתיים טובים אשר יאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% חיטה מלאה כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת. סיני מיניס צ'ורוס זכה במבחני טעימה לציוני גבוהים מאוד ואנו מקווים שיתקבל באהבה על ידי הצרכנים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סיני מיני צורוס (צילום: סטודיו אסם)

סיני מיני צורוס (צילום: סטודיו אסם)

 

חטיבת השוקולד של אסם-נסטלה משיקה וריאציה חדשה ופראית לקיטקט 4 אצבעות הקלאסי – קיט קט זברה – אצבעות וופל פריך מצופות בשילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן בנראות מפתיעה ובטעם מושלם.

מיטל קריסטל, מנהלת תחום מותגי השוקולד באסם-נסטלה: "החטיף האייקוני של קיט קט הוא בן למעלה מ-85 שנים והוא עדיין אחד החטיפים האהובים בעולם. אנחנו בקיט קט יודעים כמה אנשים אוהבים טעמים חדשים, ולכן יצרנו את קיט קט זברה שמכניס קצת WILDENESS למוצר המוכר והאהוב".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

קיט קט זברה (צילום: סטודיו אסם)

קיט קט זברה (צילום: סטודיו אסם)

 

החורף מתקרב ואיתו מגוון המרקים. במטרה לגוון את החוויה ולחדש את המרק שהצרכן הישראלי כה אוהב, אסם-נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'ים.

שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש. המוצר אינו מסומן, הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם-נסטלה גאה להוביל את קטגוריית שקדי המרק בישראל ולחדש עם מוצרים מרגשים על מנת לגוון את ארוחות הצרכנים שלנו, ולהמשיך להעניק להם חוויות אכילה מגוונת ומעניינת. בעקבות האהדה שיש למהדורות מיוחדות של שקדי מרק בכל חורף, החלטנו להשיק שקדי מרק ארוכים יותר, אשר יהפכו את המרקים לטעימים ופריכים יותר".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שקדי מרק מקלונים (צילום: סטודיו אסם)

שקדי מרק מקלונים (צילום: סטודיו אסם)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר