עם חובות של מעל 300 מליון החברה קרסה והנושים תבעו: אלדד פרי הוא יזם הנדל"ן שנרצח

במה שנראה כמו חיסול חשבונות, אלדד פרי יזם הנדל"ן מרחובות נרצח הבוקר (שישי) והנושים שנותרו בלי כספם מודאגים

פורסם בתאריך: 15.10.21 11:48

-->

אלדד פרי (44) יזם נדל"ן ןהבעלים של "פרי נדל"ן הוא איש הנדל"ן שנרצח הבוקר ביציאה מבית הכנסת ברחוב מרדכי בשיסט, על פי הדיווחים, כשיצא פרי מבית הכנסת, הגיח מולו רוכב אופנוע וירה לעברו צרור יריות שבסופו של דבר גרמו למותו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


פרי, היה איש עסקים מוכר בעיר, הוא היה מקורב לפוליטקאים מקומיים ולקבוצות כדורגל בעיר, בשנה האחרונה עלה שמו בהקשרים פחות חיוביים, כשנודע כי החברה שבבעלותו קרסה והותירה נושים רבים. סכום החובות של החברה עמד על יותר מ-300 מליון שקל.  הנושים בהם גורמים בעולם התחתון להם הוא חייב כספים נותרו המומים הבוקר עם הידיעה על מותו, שכן לא ידוע מה יעלה בגורל הכסף שלהם.

"איבדנו את הכל, כבר לפני שנה הבנו שהכסף שלנו הלך, לא היה מענה בחברה הפרוייקטים לא החלו והכסף כבר שולם, לא היה עם מי לדבר ואז ראינו את הכתבת תחקיר על החברה והבנו שהמשחק נגמר. אם היה לנו אולי קמצוץ של אמונה שנראה חלק מהכסף בעקבות התביעה שנפתחה, עכשיו גם זה ככל הנראה אבד". אומר ל"ערים" אחד הנושים, ואחרת מוסיפה "אני הייתי חלק מהרוכשים של משרד בחולון, הוא הבטיח לנו הרים וגבעות ואת הכסף שמנו, אלא שבזמן שפרוייקטים אחרים באזור התרוממו, הבניין שלנו לא יצא לדרך. לשמחתי את הכסף שלי קיבלתי חזרה אחרי המון דיונים והתערבויות אלא שהשבוע אחרי נודע לכל שאר הרוכשים שהחברה בהקפאת הליכים ואין עם מי לדבר. את הכסף שלהם הם איבדו".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר