חודשה הכניסה למרכז קהילתי חוויות נווה יהודה

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך ורשת חווית סיימו את עבודות חידוש הכניסה למרכז הקהילתי לקראת שנת הפעילויות הבאה

פורסם בתאריך: 23.8.21 22:24

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך ורשת חוויות, סיימו את ביצוע העבודות לחידוש הכניסה למרכז הקהילתי נווה יהודה. במסגרת העבודות בוצעו דשא סינטטי, הצללות ותאורה לטובת אירועי תרבות ופנאי לקהילה המבוגרת. הכניסה המחודשת משפרת את פני המקום ותאפשר קיום פעילות נוספות בחוץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במרכז יפעלו השנה מגוון חוגים, לרבות בית ספר לריקוד ותנועה בהנהלת יסמין קצבק. כמו כן, במקום פועל צהרון למידה ייחודי לתלמידי בתי הספר היסודי, שפועל בהצלחה מרובה בניהולה של שושי שמש.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ציין כי: "אגף החינוך בעירייה פועל לשיפוץ ושדרוג כלל מוסדות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, לרבות מרכז נווה יהודה שבניהול רשת חוויות, על מנת לספק מענה איכותי לשירותי העשרה ופנאי לכלל הקהילות והצרכים. אני מודה לראש העיר ולשותפים לעשייה".

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות מסר כי: "לאור בקשת התושבים החלטנו לשפר את הנראות ואת פני הכניסה למקום, דבר המעודד את הפעילות, מכבד את הבאים ומאפשר קיום פעילות גם בחוץ, בהתאם לשגרת הקורונה וככל שיידרש. אני מודה לכולם על שיתוף הפעולה ולראש העיר, רחמים מלול על התמיכה בפעילויות הרשת, ומאחל תחילת שנת פעילויות מוצלחת".

גולן ביטון מ"מ מנכ"ל רשת חוויות אמר כי: "המרכז משרת מאות מתושבי רחובות, ומספק עבורם פעילויות פנאי וחינוך בלתי פורמלי בטווח רחב של גילאים במשך שעות הצהריים והערב. אני שמח שהצלחנו ביחד לשדרג את הכניסה לבית הקהילתי, כחלק מחידוש ושיפור השירות, ומזמין את התושבים להירשם לחוגים ולפעילויות באתר רשת חוויות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר