גן הפלסטיק
גן הפלסטיק

החלו העבודות לשדרוג גן הפלסטיק: ייהרס וייבנה מחדש

השבוע החלו העבודות לשדרוג גן הפלסטיק (גן גורודסקי) השוכן במרכז העיר. במהלך העבודות הגן ייהרס ובמקומו ייבנו שני מתחמי משחקים חדשים לפעוטות ובוגרים, שני מתחמי כושר, מסלול בימבות לפעוטות, מדשאות, צמחייה ועצים

פורסם בתאריך: 24.6.21 10:53

-->

לאחר תכנונים מרובים, סיורים ומפגשים לשיתוף והתייעצות עם ציבור התושבים, השבוע החלו העבודות לשדרוג גן הפלסטיק (גן גורודסקי) השוכן במרכז העיר. הגן ייהרס לחלוטין ועל שטחו תקים עיריית רחובות גן חדש ומשודרג שישרת את כלל תושבי האזור.

העבודות המקיפות על גן הפלסטיק הוותיק יכללו החלפת ריצופים, שינוי תוואי שבילי הגן ושינויים טופוגרפיים, כמו כן גם את הקמת המתחמים הבאים:

שני מתחמי משחק מרכזיים:

  1. מתחם מרכזי בגודל של כ-280 מ"ר הכולל מתקנים אתגריים (חבלי טיפוס, קירות טיפוס וכו').
  2. מתחם מתקני משחק נוסף בגודל של כ-470 מ"ר לכיוון רח' בר שאול, לבוגרים ולפעוטות, הכולל: מתקנים משולבים לבוגרים ולפעוטות ומתקנים נלווים כגון: חצובת נדנדות, נדנדת "עלה ורד", קרוסלה ועוד.

שני מתחמי כושר:

  1. מתחם מתקני כושר פונקציונליים בגודל של כ-70 מ"ר בחלקו הצפוני של הגן. המתחם יכלול: מתקני מתח, מקבילים, סולמות טיפוס וכו'.
  2. מתחם כושר רב תכליתי בגודל של כ-100 מ"ר מתוכנן בצדו הדרום-מזרחי של הגן, לכיוון רח' בר שאול. המתחם יכלול: מתקנים לאימון ידיים, כתפיים, רגלים וכו'.

בנוסף, יוקם בצידו המזרחי של הגן מסלול בימבות לפעוטות, יותקנו מפרשי הצללה על מתחמי הכושר, יוספו מקומות חניה ויבוצעו עבודות גינון והשקיה הכוללות הקמת מערכת השקיה חדשה, שתילת מדשאות, צמחייה ונטיעת עצים.

לקראת תום העבודות יוצבו בגן המתחדש עמודי תאורה חדשים, מצלמות אבטחה ושילוט וגידור.

חיזוק העצים לפני העבודות בגן הפלסטיק

חיזוק העצים לפני העבודות בגן הפלסטיק

ראש העיר רחמים מלול: "ההתחדשות בגנים הציבוריים הגיעה גם לגן הפלסטיק הוותיק השוכן במרכז העיר. הגן ישנה את פניו במהלך החודשים הקרובים ויתחדש עד ללא הכר. אנחנו פועלים כל העת לחידוש כל הגנים בעיר לטובת כלל התושבים בכל השכונות".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "בשנתיים האחרונות תושבים רבים פנו אלי וביקשו לשדרג את גן הפלסטיק. לאחר תכנונים ומאמצים רבים העבודות על הגן החלו. גן הפלסטיק יהפוך לפנינה אמיתית במרכז העיר בחודשים הבאים וימשוך אליו ילדים, נוער והורים מכל האזור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ארז משה

    הגיע הזמן לשפץ את הגן ויפה שעה אחת קודם.יישר כח לעוסקים במלאכה לשמר את הגן

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר